رئیس اداره شیلات خاش گفت: به منظور تامین بچه ماهی گرمابی تعداد ۱۵۰ هزار قطعه لارو ماهی کپور علفخوار در استخر‌های به وزن رسانی این شهرستان رهاسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،یوسف شهرکی رئیس اداره شیلات خاش گفت:با همکاری و حمایت اداره‌کل شیلات (آب‌های داخلی) استان پروژه به وزن رسانی لارو ماهیان گرمابی در خاش آغاز شده است.

وی ادامه داد: در آینده نیز با توجه به وقوع بارش‌های مطلوب روز‌های اخیر در استان و پر شدن و آبگیری سد‌ها و بند‌های خاکی کار رهاسازی ماهی را در این مکان‌ها انجام خواهد شد.

رییس اداره شیلات خاش گفت:هدف از رهاسازی ماهیان در سطح استخر‌ها و منابع آبی ایجاد اشتغال برای مردم و رونق دادن به تولید و کمک به تامین نیاز‌های مردم و تحقق شعار سال است.

وی اظهارداشت: در شهرستان‌های خاش و تفتان پروژه‌های شاخص شیلاتی در دست اجراست که شماری از آن‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

شهرکی بیان کرد: از طرح‌های شیلاتی در خاش و تفتان که دارای شرایط مطلوب پرورش ماهی هستند، حمایت می‌کنیم و برنامه دولت نیز کمک به ایجاد اشتغال برای متقاضیان و رونق دادن به اقتصاد و تولید است.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار