مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رشد ۱۰۰ درصدی جا‌به‌جایی مسافر در این استان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در پارسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمار مسافران جاده‌ای جا‌به‌جا شده در استان کرمانشاه گفت : تعداد مسافران جا‌به‌جا شده در فروردین ماه امسال بیش از ۲۰۸ هزار نفر بوده که این تعداد در مدت مشابه در پارسال بیش از ۱۰۴ هزار نفر بوده است.

او با بیان اینکه جا‌به‌جایی مسافران در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در پارسال صددرصد رشد داشته است گفت : در این مدت صورت وضعیت‌های صادره رشد یک صد و ۳۱ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: تعداد صورت وضعیت‌های صادره مربوط به ناوگان اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری در فروردین ماه امسال بیش از ۳۰ هزار مورد بوده که این تعداد در مدت مشابه در پارسال بیش از ۱۳ هزار مورد بوده است.

کرمی افزود: هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ راننده در استان کرمانشاه در جا به جایی مسافران جاده‌ای فعال هستند.

او با اشاره به ناوگان حمل و نقل مسافر گفت: ۱۹۹ دستگاه اتوبوس، ۸۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۹۱۶ دستگاه خودرو سواری در جا‌به‌جایی مسافر در استان کرمانشاه فعالیت دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.