فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها دچار پدیده زوال هستند و اتفاقاً این بار به نظر می‌رسد که فروپاشی رژیم صهیونیستی می‌تواند از درون باشد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مهمان گفت‌وگوی ویژه خبری بود.

سرلشکر سلامی در ابتدای این برنامه اظهار کرد: در آستانه روز قدس هستیم و شایسته است در ابتدای کلام از یک فرمانده بزرگ شجاع که تصویر جاودانه او بر همه قلب‌ها نقش بسته است و آن کسی که بیرقدار آزادی قدس و مشعل‌دار روح مقاومت در همه سرزمین‌های اسلامی بود یاد کنیم، در این شب عزیز از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد می‌کنم که یاد و خاطره او همیشه در دل‌های ما زنده است.

وی با اشاره به اینکه از ملت عزیزان درخواست می‌کنیم تا برای شادی روح آن عزیز سفر کرده دعا کنند افزود: ما با یک پدیده سیاسی جدیدی در سطح جهان و منطقه روبرو هستیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به زوال و غروب تدریجی سیاسی قدرت‌های بزرگ بیرون از منطقه و درون منطقه ادامه داد: این آرایش قدرت در حال گسسته شدن است، آن پیوستگی که در جبهه ائتلافی از شیاطین و مستکبران عالم می‌دیدیم در حال شکسته شدن است.

وی با اشاره به سیمای سیاسی، امنیتی و جغرافیایی منطقه غرب آسیا و جهان افزود: آن‌ها می‌خواستند اسلام را  تغییر دهند لذا آن‌ها فاصله زیادی از هم گرفتند و قادر به کمک و امداد به یکدیگر نیستند و از هم گسسته شده اند و برای یکدیگر هزینه نمی‌کنند و لذا با یک هویت‌های سیاسی مجزا از هم مواجه هستیم که هر کسی در راستای منافع خود عمل می‌کند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند کمکی به آن‌ها کند، امروز آمریکا نمی‌تواند برای عربستان سعودی و نجات آن‌ها از یک شکست آشکار اقدامی را انجام دهد، خود آمریکا توانایی اعمال مداخلات مستقیم و یا غیر مستقیم به شکل گذشته را ندارد و کاملاً در حاشیه تحولات منطقه قرار گرفته است. آمریکا نمی‌تواند مانع شکست عربستان در مقابل مجاهدان یمنی شود و مجبور است که به تدریج منطقه را ترک کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا مجبور است تحولات منطقه را ترک کند گفت: آمریکایی‌ها تحت فشار سیاسی بر افکار عمومی و تحت فشار جریانات و گروه‌هایی هستند که عراقی اند و عراقی‌ها تمایلی به ماندن آمریکا در صحنه جغرافیایی عراق را ندارند و تلاش می‌کند به هر شکل ممکن آمریکا را از منطقه اخراج کنند.

وی بیان کرد: شکنندگی و آسیب پذیری را در سیستم امنیت ملی اسرائیل می‌بینیم، ولی آمریکا نمی‌تواند کمکی به رژیم صهیونیستی کند، با فرسایش، کهولت و فرسودگی در قدرت‌هایی مواجه هستیم که قبلاً بسیار قوی عمل می‌کردند و امروز هیچ شادابی سیاسی در سیاست خارجی آن‌ها نمی‌بینیم، سیاست خارجی آن‌ها فعال نیست.

سرلشکر سلامی گفت: منطقه تحت تاثیر چنین شرایطی قرار دارد، موازنه قوا به طرز واضحی به نفع یمن در حال تغییر است و سعودی‌ها تحت ضربات بسیار مداوم قرار گرفته‌اند، هیچ یک از سامانه‌های پدافند هوایی و ضد موشک سعودی‌ها که همه آمریکایی هستند، قادر نیست از عملیات پهپادی یمنی‌ها جلوگیری کند.

وی ادامه داد: در سوریه یک تعادل سیاسی برقرار است و به سمت یک انتخابات در حرکت است. جبهه مقاومت در سوریه با هیچگونه افتی مواجه نشده است. در عراق هم یکپارچگی سیاسی برقرار است و جریانات مقاومت در عراق فعال هستند.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: دشمنان تصور می‌کردند بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف می‌شود در حالی که امروز شجره طیبه مقاومت در حال جواب دادن است. منطقه فعلی روند امنیتی آمریکا را سست می‌کند. نفوذ ما اعتقادی و آرمانی است و دشمن فاقد چنین نفوذی است. در لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان شاهد هستیم که شجره طیبه مقاومت اسلامی در حال جواب دادن است بنابراین منطقه، منطقه‌ای است که کاملاً روند حضور امنیتی آمریکا در آن سست شده است لذا نشان داده شده که نمی‌توان در این منطقه نیرو‌های خارجی را ایمپلنت کرد، یعنی هر نیروی بیگانه‌ای خارج از منطقه از دید مردم منطقه یک شیء خارجی تصور می‌شود و دیر یا زود بدون دستاوردی باید منطقه را ترک کنند، شرایط نشان می‌دهد که بیداری اسلامی این شعله‌های آگاهی که در قلب و ذهن جوانان مسلمان شعله کشیده و این مشعل‌های آگاهی به روح جهاد تبدیل شده است، سرزمین‌های اسلامی به میدان جهاد علیه متجاوزان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نیروی قدس یک برانگیختگی از قدرت در مقابل دشمن ایجاد می‌کند، تصریح کرد: نیروی قدس توانست در لبنان و فلسطین قدرت سوزان ایجاد کرده و فلسطینی‌ها را در قدرت خودکفا کند. ما قدرت را از ایران منتقل نمی‌کردیم، زیرا اصلا به دلیل محدودیت‌ها و محاصره‌ها امکان انتقال سلاح به آنجا میسر و مقرون به صرفه نیست.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه حباب امنیت ملی اسرائیل ترکیده است عنوان کرد: اسرائیلی‌ها دچار پدیده زوال هستند و در غروب سیاسی به سر می‌برند و اتفاقاً این بار به نظر می‌رسد که فروپاشی رژیم صهیونیستی می‌تواند از درون باشد.

وی ادامه داد: این پوسیدگی در تمام ارکان این رژیم کاملا موج می‌زند یعنی در افول اقتصادی فوق‌العاده بالایی به سر می‌برند، شاهد از بین رفتن انسجام اجتماعی در ناکارآمدی سیاسی و اغتشاش سیاسی آن‌ها هستیم، هر شنبه اعتراضات عمومی در رژیم اشغالگر صهیونیستی بر قرار است، تاکنون ۴ انتخابات برای تعیین نخست وزیر انجام دادند، ولی نتوانستند و احتمالاً به سمت انتخابات پنجم می‌روند.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: سیستم صهیونیستی از درون دچار فروپاشی، تزلزل و ریزش شده است، آن‌ها سعی کردند ظرف یک سال و نیم گذشته از خودشان یک فیگور اقتدار نشان دهند یعنی مثل یک بادکنک خودشان را باد کردند.

وی افزود: آن‌ها آسیب‌های فوق‌العاده‌ای دارند، یکی دو ماه قبل تمام آسیب‌های رژیم صهیونیستی نشان داده شد، نشان داده شد که دریانوردی و کشتیرانی تجاری رژیم‌صهیونیستی در هر نقطه‌ای از عالم آسیب پذیر است در حالی که ۹۰ درصد تجارت و بازرگانی این رژیم از طریق دریاست، زیرا هیچ مرز زمینی ندارد.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: هیچ کس فکر نمی‌کرد که رژیم صهیونیستی چنین آسیب‌های بزرگی در عرصه تجارت دریایی داشته باشد، خیلی ساده می‌توان تجارت دریایی رژیم صهیونیستی را با اخلال جدی مواجه کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن‌ها می‌خواستند نشان دهند که اصلا سیستم امنیت ملی اسرائیل شکننده نیست، وقتی انفجار مهیب با آن قارچ بزرگ که شبیه انفجار هسته‌ای بود در کارخانه ساخت موتور‌های پدافند هوایی صورت گرفت و آن کارخانه‌ای که ماهواره‌های رژیم صهیونیستی را می‌ساخت، به یکباره این بادکنک با یک سوزن تمام بادش خالی شد یعنی نشان داده شد که چقدر آسیب پذیر هستند و این یک دومینو بود.

وی افزود: بعد از آن در حیفا پالایشگاه بزرگ منفجر شد، مخازن آمونیاک نشت کرد و اعلام کردند که ۸۰ شرکت تحت تاثیر حملات سایبری قرار گرفته و نزدیک فرودگاه بن گوریون انفجار رخ داد، یا جاسوسانشان در اربیل عراق کشته شدند.

سرلشکر سلامی گفت: رژیم اسرائیل یک نوار باریک است، در برخی جا‌ها عرض ۱۴ کیلومتری دارد، لذا اولین ضربه می‌تواند آخرین ضربه باشد، بزرگترین ضعف رژیم صهیونیستی این است که هر اقدام تاکتیکی می‌تواند یک شکست استراتژیک باشد، یعنی با یک عملیات می‌توان این رژیم را منهدم کرد، از این نقطه ضعف‌ها پرده برداری شده است، اگر اخبار این اتفاقات توسط دوربین‌ها ضبط نمی‌شد و منتشر نمی‌شد، مقامات صهیونیست هرگز این اخبار را منتشر نمی‌کردند.

وی گفت: مضحک بود وقتی ان کارخانه تولید موشک و ماهواره منهدم شد گفتند که اینجا تست انجام می‌شد و این خیلی خنده دار است، کدام کشوری در کارخانه تست انفجار انجام می‌دهد. موج اقتدار آن‌ها به یکباره ویران شده است و حباب امنیت ملی اسرائیل ترکیده است، آن حجمی که بر اثر عملیات روانی ساخته بودند از بین رفت و امروز چهره رژیم صهیونیستی را در اندازه‌های واقعی می‌توانید ببینید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یک رژیم نمی‌تواند فقط مولد شرارت باشد، آن‌ها ضعیف هستند، آمریکایی‌ها هم فرمولی برای حل مسائل آن‌ها ندارند و این ناکامی و این شکست‌های افسرده کننده در کنار اغتشاشات درون رژیم صهیونیستی اعتراضات فلسطینی ها، ناکارآمدی دولت بر اساس نظام سیاسی اسرائیل در تشکیل دولت و تضاد‌های اجتماعی درون آن‌ها یک فضای بسیار ناخوشایند و واقعاً شکننده‌ای را ایجاد کرده است که باید مراقب رفتار هایشان از این به بعد باشند.

وی ادامه داد: آن‌ها باید رفتارهایشان را بر اساس واقعیت تنظیم کنند، بزرگترین شکست نظام‌های سیاسی بی خرد و شیطانی مانند آمریکا و اسرائیل در این است که آن‌ها قدرت برآورد واقع‌بینانه و صحیح از محیط و صحنه را ندارند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه در تشک کشتی طرف مقابل قدرت حریف را بهتر از خود حریف درک می‌کند گفت: فشار‌هایی که کشتی به طرف مقابل وارد می‌کند آن حریف این فشار‌ها را بیشتر احساس می‌کند قدرت ما توسط دشمن بهتر درک می‌شود و این یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه در تمام عرصه‌ها این پیشرفت‌های مدرن و شگفت انگیز اتفاق افتاده است افزود: ما صادقانه با مردم صحبت می‌کنیم و یک عبارتی وجود دارد که می‌گوید فضیلت آن چیزی است که دشمن به آن شهادت می‌دهد، قدرت پهپادی ما یک قدرت مدرن است یعنی یک قدرت پیشرفته است که با همه قدرت‌های پهپادی پیشرفته جهان رقابت می‌کند، در عرصه اوج‌گیری و ارتفاع امروز کاملاً جایگزین پرنده‌های با سرنشین شده است و هم در برد و هم در قدرت تهاجمی بی نظیر هستند، پهپاد‌ها تنها عناصر شناسایی نیستند بلکه خودشان مانند یک موشک هستند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به دو خصوصیت دقت و برد پهپادهای ایرانی گفت: این دقت به گونه‌ای است که مثلا در یک ساختمان، هر نقطه‌ای را که بخواهیم مورد اصابت قرار می‌دهیم، دقت‌ها آن قدر بالا رفته که نقاط بسیار ریز قابل هدف گذاری هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خط مشی سپاه درباره حضور نامزد‌های نظامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری افزود: نظامی‌ها هم مثل بقیه افراد این مملکت بر اساس قانون اساسی و قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و این موضوع صرفا انتخاب شخصی آنهاست و هیچ ربطی به سازمان ندارد یعنی اگر یک پاسدار و یک نظامی در انتخابات شرکت کند این تمایل شخصی است و هیچ‌گونه تشویق و یا حمایت از سوی سازمان وجود ندارد.

وی افزود: ما صادق و متعهد هستیم و مکلفیم که ابداً در انتخابات به نفع و یا علیه هیچ کاندیدی عمل نکنیم، سپاه در موضوع انتخابات متشکل است از مجموعه‌ای از پاسدارانی که هر کدام به کاندید مورد نظر خودشان رای می‌دهند و یک جریانی در سپاه وجود ندارد که بخواهد نسبت به اینکه به چه کسی رای داده شود و یا نشود تصمیم بگیرد.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در راهبرد دشمنان ما جغرافیای جهان اسلام و غرب آسیا خاورمیانه نامیده می شود، در منطق راهبردی آنها این منطقه یک منطقه به هم پیوسته است یعنی منطقه ای یکپارچه است و از دید آنها سکوی پرش هر قدرتی به تراز قدرت جهانی است.

وی ادامه داد: سیاست دشمنان ما برای اینکه تحولات سیاسی و امنیتی را در خاورمیانه با مطلوبیت های سیاسی و منافع خودشان هم راستا کنند این بود که تک‌تک به واحدهای سیاسی و به کشورهای منطقه حمله کنند و آنها را از هم منفک کنند و به هر جزء مستقل و منفرد حمله کنند و آن جز را تسلیم کنند و بعد به سراغ جزء دیگر بروند.

فرمانده کل سپاه در پایان یادآور شد: نقطه نهایی اقدامات آنها مثلا جمهوری اسلامی ایران است، اگر آنها می توانستند سیاست هایشان را پیاده‌سازی کنند که به هر جزء مستقل جدا حمله کنند و تمرکز قوا را در یک نقطه قطعی قرار دهند و آن نقطه را تسلیم کنند و دوباره به سراغ نقطه دیگری بروند، این استراتژی خطرناک می توانست آنها را به موفقیت نزدیک کند کاری که نیروی قدس انجام داد این بود که این جبهه های منفصل در اقصا نقاط دنیای اسلام را به هم متصل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بشقاب کرونا یاب به کجا رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی شد انتقام سخت ؟
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۴:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ونرید ان من علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثین
سربازان امام زمان /ای پولاد مردان /ای کوه های استوار/
ای مومنین شب زنده دار/
خدا یار ویاورتان باد برای پیروزی وخواندن نماز درمسجدالاقصی
انشاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما فعلا انتقام سختت و بگیر ..‌ البته نه از مردم !!
سردار این حرف من برای شما یادگاری
با نابودی ایران چه چیزی برای ایندگان گذاشتین شما زرنگی برو مفاسد داخلی رو جمع کن .

فقط فشار رو ضعیفا میزارین از اونطرف یکی مثل سیف باید ۳۰ میلیارد دلار تضییه کنه بعد ما بشیم ملت امام حسین؟؟.؟

شما بیا تعهد بده با این روش حکومت چه تضمینی ب ای اینده بهتر داری؟؟؟
شعار شعار شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس دولت تدبیروامید چیکارس که سپاه هم امنیت تامین کنه هم سیل و زلزله کرونابیادوسط
Iran (Islamic Republic of)
sajjad
۱۸:۱۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
وضعیت معیشتی باید از دولت بخوای نه سران نظامی و ارتشی کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتقام سخت ببین به کی رای دادی ،ازهمه ملت گرفت.وظیفه سردارها دفاع ازامنیت و کارهایی که جلوترازبقیه،یه کم تفکرلازم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسی اسم وضعیت معیشتی رو آورد؟؟؟

سه چهار بار بخون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی رای به کلید می دادی باید فکر این روزها رو میکردی نه اینکه الان از نیروهای مسلح طلبکار بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
از سردار بزرگوار می‌خواهیم همچنان که حباب اسرائیل رو ترکوندن حباب خودروسازها رو هم بترکونن. و راسا وارد خودرو سازی و مسکن سازی بشن تا آرامش واقعی رو مردم بچشند و اقتصاد رو به آرامش سرمنزل برسونن.
Netherlands
کریم
۰۱:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سردار قاطعیت٬ خودرو و مسکن قاطعیت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حباب توهمات این دولت کی می ترکد. کسی سوزن جوالدوز داره؟ این دولت یادش رفته غربی ها چه بلایی سر دوستان وفادارشان مثل صدام و قذاقی آوردند. اون دیکتاتور ها خیلی برای غربی ها غش و ضعف و ریسه می رفتند ولی عاقبتشان بد عاقبتی شد. اول مردم کشورشان را بدبخت کردند بعد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حباب قیمتها در ایران چه وقت میترکد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عه هییسسسس

ما عوام از این چیزا نباید مطلع باشییم..

آفرین سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر وقت یاد بگیری درست رای بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار عزیز شما هم که مثل رئیس جمهور فقط رجز می خونی و ادعا داری . یه بار هم یک کاری بکن ببینیم چند مرده حلاجی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه چکار کنه امنیت توازسردارسلیمانی هاداریدکه حالا شما هارجز میخونید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار فخری زاده گفته بودن دیگه زمان بزن در رو تموم شده افرین بر فرزندان شجاع رهبری همینطور با همین موتور وگاز وفشار جلو برید یک لحظه به انان مجال وارامش ندهید هر روز باید اسراییل وامریکا وایادبشون درسراسر جهان کشته انفجار داشته باشند وگرنه یک لحظه ارامش انها بر ضرر ماست خانه های انها مانند خانه عنکبود سست ونابود شدنی است به اذن الله حزب خدا همیشه پیروز است وخداوند هرگز خلف وعده نمیکند وان حزب الله همو الغالبون به اذن الله انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالاکه امنیت شما شکسته ه!؟؟ چرافرافکنی میکنی وخیال خوش داری!!؟؟؟؟ مگر راحت درمشور فلانی ها راترور نکردند!؟! که شمامبهوت شدید وندانستید ازکجا بوده!؟!؟ دوما، آمریکا ازکدام کشور بیرون رفته!!؟؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما هم مثل من سختگیری و الا مطمئنم که در قلبت سپاه را دوست داری.آدمایی مثل من و شما زیادی توقع دارند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببین با یک راکت معمولی زدن تاسیسات هسته ای اسرائیل رو
با موشک نقطه زن و رادار گریز بزنن بنظرت میتونن جلوشو بگیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاء الله آزادی قدس نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
باباجون بذار سرگرم باشند ، اگر آزاد شد ، دوباره می خواهند یه جای دیگر را آزاد کنند . تو هم مثل اینکه دنبال ایجاد دردوسر برای این برادران عزیز می گردی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردارسر ت سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سردار دل ها سرلشکر عزیز حسین سلامی، سردار دستت را می بوسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دم شماها گرم که فقط با حرف های شما کمی مشکلات مضاعفی که دارم حداقل لحظه ای از یاد میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما هنوز انتقام چندتایی طلب داریم.اینکه بزنید و نگید قبول نیست باید خودمان بزنیم و نه حزب الله و البته با قدرت بگیم ما زدیم و چند صدتایی هم دست به ماشه اماده داریم غلط اضافه بکنید انها را هم میفرستیم تا باقی مانده هم از شما نماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود خدا بر سپاه اسلام
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۰۸:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی چاکریم سردار دمتون گرمممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
از بشقاب کرونا یاب چه خبر ؟!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
#نخ_های_لباس_پاسداری_عشق_است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه عجب بلاخره ایران علنا به عهده گرفت.

فعلا واسه دست نرمی خوبه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا فقط بترکونید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چیو بترکونن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
طیبه الله انفاسکم
درود خدا به شرف پاسداران انقلاب اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سپاه پاسداران و ارتشیان دلاور ایران
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۰۵:۰۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و درود بر رزمندگان سپاه قدس و سلام و صلوات به روح مطهر فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه سردار پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی
Netherlands
مهدی
۰۴:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا این یاوران مهدی (عج) را در پناه خودت حفظ کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار آمریکا از منطقه میره بله درست ولی بنظرتون داعشی که در افغانستان ایجاد کرده رو مسلح نمیکنه؟؟؟؟عادت دموکرات های آمریکا همینه که باپنبه سر ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا آزادي قدس يك قدم باقي است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیت المقدس برای یهودیهاست وگرنه چرا پیامبر قبله رو تغییر داد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرقی نداره برای چه مذهبی باشه مهم اینه که مردم با هم به صورت مسالمت آمیز زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد سپاه مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
به احترام سپاه قدرتمندمان کلاه را از سر برمیدارم..

فقط هرچه زودتر کارشان را تمام کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسانی که میگویند ما از دنیا در فناوری نظامی عقبیم همین بس که سلاح های به اصطلاح فوق مدرن آمریکایی در عربستان در مقابل پهپادهای یمن هیچ کاری از پیش نمی‌برند.

دشمن محکوم به نابودیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط موندم با این فناوری عظیم نظامی چرا در رادار فرودگاه باید نشانگر سمت شمال را بصورت دستی تنظیم کنند؟؟؟؟؟که باعث شود جهت حرکت هواپیما برعکس نمایش داده شود و..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود خدا وائمه اطهار وهمه اولیای الهی بر سردار سلامی که با تمام وجود وخالصانه به اسلام ومسلمین ومیهن عزیزایران خدمت می نمایند جمهوری اسلامی نشان داده که با شهادت سرداران بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری می شود و درختان سرسبزی از ریشه سبز انقلاب درحال روئیدن است. استاد سلامی یک پرفسور شهیر وگرانقدر جنگ نرم دربرابر دشمنان خوناشام است .ایران به داشتن اندیشه ها ودانشمندی سردار سلامی بی نهایت افتخار دارد چون حرفهای دلگرم کننده ایشان روح امام ره ودل رهبرانقلاب راشاد می نماید وهمه شهدا را زنده می سازد ازخداوند می خواهیم که آقای سلامی را درپناه خودش حفظ بفرماید ایشان بزرگترین ذخیره انقلاب در سپاه پاسداران هستند وانشاءاله هرجا که هستند خداوند پشت وپناهشان باشد ودعای خیرامت بدرقه راه پرصلابت وپراستقامتشان باشد
همه پاسداران زحمتکش نورچشم وعزیز ملت وازمقربان درگاه الهی هستند.گفتم ای دوست ازجان بالاترنیست که نثارت سازم گفت ای برادر وقتی درکنارم هستی از جان بالاتراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما هم مثل حسن روحانی به غربی ها خط می‌دادی که چکار کنند که از منطقه خارج نشن و دوباره با هم متحد بشوند بر ضد مسلمانان واسلام همانگونه که حسن روحانی بعد از امضای برجام ذوق زده شد و گفت اگر برجام نبود همه ایرانی ها از گرسنگی مرده بودن وتمام اقتصاد مریض ایران از بین رفته بود که آمریکا ئی ها بعد از ذوق زدگی حسن روحانی وشنیدن حرفهایش هیچوقت برجام را اجرا نکردن وحتی از آن خارج شدن ومیخواهند باز دوباره با به شکست کشیدن مزاکرات برجام شوک دوباره‌ای به اقتصاد وروان ملت ایران برای رسیدن به هدفشان بدن مگر بمب اتم ایران بسازد تا نقشه های آنها نقش بر آب شود وبه قول کسی سینه خیز برای مذاکره واقعی با ایران بیایند شما هم بهتر است هر کاری میکنیم چراغ خاموش وبا شدت انجام بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود خداوند بر سپاهیان مقتدر و شجاع و ولابی اسلام..سردار عشق به رهبر و سپاه باعث میشه این سالها و روزها غده های سرطانی جاسوسان و منافقان ضد دین و کشور رو ببینیم و تحمل کنیم عشق به این که می دانیم چشمان باز و فداییان اسلام و انقلاب همواره حرکات جانوران جاسوس را زیر نظر دارن..ولی سردار نمی دانیم چرا با انگلهایی الان دارن به عناوین مختلف ضربه به انقلاب میزنند و آشکارا با دشمن رابطه دارن و... برخورد انقلابی و حتی قانونی نمیشه؟ مگر یک شخص برای اثبات گناهکار بودنش چقدر مدرک و اثبات میخواد؟ و اون موقع پشت ما میلرزه که پس از آشکار شدن خیانتها برخوردی صورت نمیگیره و وقتی در جامعه صحبت میشه همه میگن اینها با هم هستند و دستشان تو یه کاسه است...و این حرف چهارستون بدن و اعتماد ما رو می لرزونه..پس چرا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر دست بلند و مقتدر سپاه قدس ، که دست قدار امریکا را قطع خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام سردار سلامی سپاه هرچه زودتر باید ایستگاه فضایی بسازد چرا سپاه چون اگر به امید دولت بخواهیم صبر کنیم تا هزار سال دیگه هم هیچ بخاری از دولت بلند نمیشه تنها امیدمون سپاه سردار تورو خدا این موضوع رو جدّی بگیرید و پشت گوش نندازید چین داره ایستگاه فضایی میسازه و روسیه چرا ایران نباید ایستگاه فضایی بسازه مگر خون اینا از ما سرخ تره سردار سلامی بی نهایت بی نهایت بی نهایت...از ته قلب دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۱۳:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا بشقابشو ساختن دارن باش کرونا میگیرن صبر کن انشاالاه ایستگاه فضای هم میسازن.چرازودتر نگفتی .کلک نکنه میخوای یواشکی سوار شی بری فضا
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۱۳:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره بخدا باید ایستگاه فضای بسازن امثال شما ها رو بفرستن فضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آدم هایی امثال شما باعث میشن مملکت پیشرفت نکنه
آخرین اخبار