این که چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم، سوال بسیار مهم و حائز اهمیتی است که شاید برای بسیاری از افراد به خصوص کسب و کار ها و کمپانی های بزرگ و کوچک پیش آمده باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این که چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم، سوال بسیار مهم و حائز اهمیتی است که شاید برای بسیاری از افراد به خصوص کسب و کار ها و کمپانی های بزرگ و کوچک پیش آمده باشد. دلایل بسیار زیادی برای این سوال وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد کاربران بسیار زیاد اینستاگرام نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی
  • رشد چشمگیر تعداد کاربران آن در سال های اخیر
  • فعالیت بسیاری از کسب و کار ها و برند ها در این شبکه اجتماعی
  • برند سازی با استفاده از قابلیت ها و ویژگی های این شبکه اجتماعی
  • قابلیت ها، ابزار و ویژگی های این شبکه اجتماعی در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی
  • کم هزینه بودن تبلیغات در این شبکه اجتماعی
  • بازدهی بسیار عالی نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی
  • امکان یافتن مخاطبان هدف از سراسر جهان و برقراری ارتباط با آن ها
  • امکان افزایش فروش و کسب درآمد از این شبکه اجتماعی در مدت زمان بسیار کوتاه
  • و...

در میان موارد ذکر شده می توان گفت برند سازی، هزینه بسیار کم تبلیغات در اینستاگرام و همچنین تعداد کاربران بسیار زیاد این شبکه اجتماعی از مهم ترین دلایلی است که باید هر کسب و کاری اقدام به تبلیغات در اینستاگرام نماید. فروش محصول و ارائه خدمات در این شبکه اجتماعی به راحتی و با کمترین هزینه امکان پذیر است و کسب و کار های بسیار زیادی در حال حاضر تنها از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام و تبلیغات در کنار یکدیگر مزایای بسیار زیادی دارد و این موضوع کاملا برای بسیاری افراد و کسب و کار هایی که در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند، اثبات شده است. مهم ترین مزایای تبلیغات در این شبکه اجتماعی پرطرفدار عبارتند از:

  • عدم نیاز به هزینه و سرمایه کلان جهت تبلیغات
  • بازدهی بسیار عالی و کوتاه مدت
  • امکان شناسایی و جذب مخاطبان هدف از هر نقطه ی جهان
  • سهولت در برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان هدف
  • امکان گسترش کسب و کار و برند سازی
  • آشنایی و همکاری با کسب و کار های مرتبط از سراسر جهان
  • آشنایی با انواع روش ها، ایده ها و ترفند های بازاریابی
  • امکان معرفی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

موارد ذکر شده همگی باعث شده اند تا بسیاری از شرکت های تازه تاسیس و یا حتی شرکت های با سابقه برای تبلیغات به جای استفاده از روش های سنتی پرهزینه و بی ثمر، اینستاگرام را برای تبلیغات انتخاب نمایند. به عنوان مثال شرکتی که در زمینه طراحی و تولید انواع لباس زنانه در تهران فعالیت دارد، به جای پرداخت هزینه های بسیار بالا برای تبلیغات بنری و پخش تراکت و... می توان با کمترین هزینه محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام تبلیغ کرده و مشتریان هدف خود را به راحتی و از نقاط مختلف جهان جذب نماید یا مراکزی که در زمینه توزیع و فروش سوغات و صنایع دستی فعالیت دارند، از طریق اینستاگرام می توانند سوغات و صنایع دستی شهر خود را به کل جهان معرفی کرده و از این طریق کسب درآمد نمایند. برای بهتر دیده شدن و بیشتر دیده شدن بهتر است ابزار های نوین و جدید بازاریابی نظیر شبکه های اجتماعی استفاده نمود.

راهنمای تبلیغات در اینستاگرام

چرا باید در اینستاگرام تبلیغات انجام دهیم؟

انتخاب پیج اینستاگرامی مناسب برای تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورت انتخاب اشتباه هزینه تبلیغاتی شما هدر خواهد رفت به همین دلیل باید حداکثر وسواس را در انتخاب خود به خرج دهید.

در ادامه با هم چند ویژگی یک پیج بزرگ اینستاگرامی مناسب تبلیغ در اینستاگرام را مرور می‌کنیم

فالوورهای زیادی داشته باشد

به پیج‌هایی تبلیغ دهید که فالوور زیادی دارند، محبوب هستند، به‌واسطه تبلیغ در آن افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند و البته هزینه کمتری هم به نسبت رقبایشان از شما دریافت می‌کنند. اما هر گردی گردو نیست پس هر پیجی که فقط تعداد فالوورهایش زیاد بود، پیج پرطرفدار اینستاگرام نیست. شاید فالوور فیک یا تقلبی خریده باشد، پس اگر حس کردید با یک پیج فیک روبرو هستید دست نگه دارید.

فیک یا تقلبی نباشد و نرخ تعامل خوبی داشته باشد

فهمیدن فیک بودن یک پیج کار خیلی سختی نیست. نرخ تعاملش را چک کنید. کافیست یک بار این موارد را چک کنید:

تعداد لایک:

تعداد لایک‌های پست‌هایش متناسب با تعداد فالوورهایی باشد که دارد، تعداد فالوورهایش را در 16% ضرب کنید، عدد به دست آمده باید نزدیک به تعداد لایک‌هایش باشد. در واقع بطور میانگین 16% فالوررهای یک پیج، پست‌های آن را لایک می‌کنند.

لیست فالوور:

ممکن است پیجی لایک خریده باشد. پس سری به فالوورهاش بزنید، اگر بیشتر فالوورهای آن بدون عکس است پس حتما آن پیج فیک است.

نرخ تعامل:

کامنت‌ها و تعامل با پیج را چک کنید. تعداد کامنت‌ها باید تعداد معقولی باشد. مثلا از یک پیج 100 هزارتایی بعید است 5 تا کامنت داشته باشد. چک کنید خود کامنت‌ها هم تکراری یا شبیه بات نباشد.

فالووینگ:

معمولا پیج های واقعی و حرفه‌ای تعداد فالووینگ کمی دارند و معمولا زیر 1000 تاست اگر بیشتر از این بود به آن پیج شک کنید.

یک پیج تخصصی باشد

سعی کنید پیجی را برای تبلیغ انتخاب کنید که برای آینده‌اش هدف دارد، محتوای مناسبی تولید می‌کند و فالورهایش تعامل خوبی با آن دارند. پیجی را انتخاب کنید که بیشترین نزدیکی را به مخاطب هدف شما از لحاظ علاقمندی و ... دارد.

فالوور مشترک کمتری داشته باشد

برای ما که مدت‌هاست تبلیغات اینستاگرام انجام می‌دهیم، پیش آمده که بفهمیم ادمین 10 پیج یک نفر است. این پیج ها معمولا با شات کردن یکدیگر بالا آمده‌اند و فالور مشترک زیادی دارند. پس باهوش باشید و با بهترین پیج یک نفر کار کنید و فریب تخفیف پکیج های تبلیغات اینستاگرام او را نخورید.

هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

موضوع هزینه و تعرفه بحثی میباشد که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و اشراف کامل به آن داشته باشید. هزینه ای که برای یک تبلیغ صرف میکنید باید کاملا اگاهانه و به صرفه باشد. در برخی مواقع دیده میشود هزینه ای که یک پیج برای انجام تبلیغات طلب میکند دو برابر ارزش واقعی آن پیج میباشد. کار اشتباهی میباشد که ما 2 برابر ارزش واقعی یک پیج برای آن هزینه کنیم.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه و هزینه تبلیغات مقاله تعرفه تبلیغات در اینستاگرام  تبلیغ چه را در گوگل جستوجو کنید یا با استفاده از لینک زیر به آن مراجعه کنید و کامل آن را مطالعه کنید.

https://tablighche.com/mag/instagram-ads-cost/

تبلیغات در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

چرا باید در اینستاگرام تبلیغات انجام دهیم؟

تبلیغات در اینستاگرام امروزه و در کشور ایران بیشتر به صورت مستقیم انجام میگیرد. رویه کار به این صورت میباشد که شما به پیج اینستاگرامی مورد نظر خودتان دایرکت میدهید و پس از انجام صحبت های اولیه تبلیغات خود را ثبت و در نهایت به انجام می رسانید.

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

اگر هدف شما نیز مراجعه به دایرکت پیج های اینستاگرام و ثبت سفارش تبلیغات میباشد همیشه با یک مشکل بسیار جدی رو به رو می شود و آن مشکل زمان میباشد! رویه پیدا کردن پیج های مناسب ( صرف نظر از محدود بودن تعداد پیج های اینستاگرامی که ما میشناسیم ) ارسال دایرکت و دریافت پاسخ مناسب و همینطور انجام مراحل نهایی همیشه زمانی بالایی 3 4 روز را از شما میگیرید و همینطور احتمال تبلیغات ناموفق را نیز افزایش میدهد. 

ولی خوشبخاته در سال 99 استارت آپ tablighche توانست این مشکل را حل کند. اگر از کسب و کار های فعال در اینستاگرام باشید حتما نام تبلیغچه به گوش شما خورده است.

تبلیغ چه با گرد هم آوردن بیش از 900 پیج فعال و قوی اینستاگرام در پنل خود شما را قادر میسازد تنها با چند کلیک پیج های مورد نظر خود را با بهترین قیمت انتخاب نماید و تبلیغات خود را انجام دهید.

اگر قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید پیشنهاد میکنیم حتما به تبلیغ چه مراجعه کنید چرا که میتواند بهترین تجربه تبلیغات در اینستاگرام شما باشد. برای استفاده از تبلیغ چه و انجام تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از تبلیغ چه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه عزیزی
۰۳:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
اتفاقا من قصد تبلیغ در اینستاگرام را داشتم خیلی ممنون که از این سایت صحبت کردید حتما بهشون سر میزنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حتما سر بزنید ما برای یک شرکت از خدماتشون استفاده کردیم بهترین نتیجه رو داد
چندتا سایت مثل نمادین موبودید یا دیدوگرام قبلن کار کرده بوذیم ولی واقعا هیچ کدوم قد تبلیغ چه شفاف و خوب نبودند
آخرین اخبار