انهدام باند سرقت گوشی تلفن همراه در ساوه

اعضای باند سرقت گوشی تلفن همراه در ساوه به ۶۲ فقره سرقت منزل و گوشی اعراف کردند.

سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از دستگیری اعضای یک باند سرقت و اعتراف آنان به ۶۲ فقره سرقت منزل و گوشی تلفن همراه در شهرستان ساوه خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: در ماه‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت منزل و گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان در اماکن زیارتی در نقاط مختلف شهرستان ساوه، تمهیدات عملیاتی پلیس برای بررسی این سرقت‌ها با تشکیل تیمی تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان آغاز شد.

او افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند ۳ نفره در این سرقت‌ها به دست آمد و ماموران انتظامی در اقدامات تخصصی موفق به شناسایی محل اختفای اعضای این باند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری هر ۳ عضو این باند در عملیات‌های جداگانه پلیسی بیان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به ۱۳ فقره سرقت منزل در بخش‌های "غرق آباد" و" نوبران"اعتراف کردند.

او ادامه داد: همچنین این افراد به ۴۸ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در امامزاده "اسحاق" و امامزاده "سید علی اصغر" و دیگر اماکن زیارتی و یک مورد کیف قاپی طی چند سال گذشته در شهرستان ساوه اعتراف کردند.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به پیگیری این پرونده گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند و از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.