درس عبرتی که یک سگ به راننده بی فرهنگ داد!

راننده ای که زباله اش را وسط خیابان پرتاب کرده بود با واکنش غافلگیرانه یک سگ مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور کلی انسان ها، اساسا موجوداتی اجتماعی محسوب می‌شوند که با هم زندگی مسالمت آمیزی دارند. اما حیوانات به ویژه حیوانات خانگی مانند سگ‌ها نیز توانایی درک احساسات را دارند. فیلم جالبی از درس دادن یک سگ به یک مرد زباله ریز در فضای عمومی همین ادعا را اثبات می‌کند.

در این ویدئو که به شکلی گسترده در حال انتشار در فضای مجازی است یک راننده در حالی که در داخل خودروی خود نشسته زباله‌اش را در وسط خیابان پرتاب می‌کند. ناگهان یک سگ که در حال رد شدن از کنار خودروی وی است با دیدن این صحنه کیسه پلاستیکی زباله را به دهان گرفته و آن را به داخل خودرو پرت می‌کند.


بیشتر بخوانید


«سود‌ها رامان»، مامور جنگلبانی هند با انتشار این ویدئوی جالب در توئیتر نوشت: «یک درس برای شما انسان‌های عزیز. اجازه بدهید از این سگ آموزگار قدردانی کنیم.»

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و با واکنش آن‌ها همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «به حیوانات نگاه کنید، ببینید کدام یک از آن‌ها مانند انسان به زمین و محیط زیست آن آسیب وارد کرده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
البته سگه فکر‌ کرد بازیه خواست هر افتاده بیرون به صاحبش برگردونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
شما بهتر در جریانی
آخرین اخبار