اقدام احمقانه‌ای که یوتیوبر را تا آستانه مرگ برد!

یوتیوبری که برای کانال یوتیوب خود قصد تهیه یک ویدئوی هیجان انگیز را داشت با خوش شانسی از حادثه‌ای وحشتناک جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه شبکه‌های اجتماعی به یک منبع درآمدزایی مطلوب برای کاربران حرفه‌ای تبدیل شده اند. آن‌ها با جذب مخاطب و نمایش تبلیغات، کسب درآمد می‌کنند. اما این افراد گاهی برای افزایش مخاطبان خود دست به کار‌های خطرناکی می‌زنند که حتی ممکن است جان آن‌ها را تهدید کند. اتفاقی که به تازگی برای یک یوتیوبر رخ داد مثال روشنی برای این ادعاست.

«جف ویتِک» که یک یوتیوبر و دارای ۱۸ میلیون دنبال کننده است تصمیم گرفت تا با استفاده از یک بیل مکانیکی ویدئویی مهیج برای کانال یوتیوب خود تهیه کند. در این ویدئو قرار بود در حالی که او با یک طناب از بیل مکانیکی آویزان بود، راننده بیل مکانیکی اقدام به چرخاندن این دستگاه کند. اما ناگهان راننده با سرعتی بسیار زیاد شروع به چرخاندن بیل کرد که در نتیجه منجر به پرتاب این یوتیوبر و زخمی شدن شدید وی شد. جف به تازگی این ویدئو را منتشر و توضیحی در مورد آن ارائه کرده است. در ویدئوی منتشر شده ناگهان «دوید دوبریک»، راننده بیل با سرعتی بسیار زیاد شروع به چرخاندن بیل کرده و جف با شدت زیادی به یک سمت پرتاب شد.


بیشتر بخوانید


جف با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت: «چطور من به صورت و چشمم آسیب جدی وارد کردم. اینجا جایی بود که من یک اشتباه کردم. من فراموش کردم که بزرگترین احمقی که می‌شناسم قرار است راننده این بیل مکانیکی باشد.»

بلافاصله افرادی که در صحنه حادثه حضور داشتند به سمت جف دویده تا به او کمک کنند. در این حادثه این جوان با وجود جراحت شدید از ناحیه جمجمه و چشم با خوش شانسی از مرگ گریخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.