زن هندوستانی که مرگش به تایید پزشکان رسیده بود در پی انتقالش از بیمارستان به خانه ناگهان زنده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. آمار بالای تعداد مبتلایان در این کشور که دارای جمعیتی میلیاردی است در کنار کمبود تجهیزات پزشکی به ویژه کپسول‌های اکسیژن و آمبولانس، کادر بهداشت این کشور را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است تا جایی که حتی در برخی موارد بیماران زنده نیز اشتبا‌ها در لیست بیماران فوت شده قرار می‌گیرند.

در اتفاقی تکان دهنده که به تازگی رخ داده است یک زن ۵۳ ساله اهل این کشور پس از آنکه مرگش در بیمارستان توسط پزشکان اعلام شد ناگهان در خانه‌اش زنده شد. خانواده این زن که با تایید مرگ او توسط پزشکان، جسدش را به خانه منتقل کرده بودند ناگهان متوجه نفس کشیدن وی شدند. این حادثه روز یکشنبه و در منطقه «اندیرانگرا» هند رخ داد.

«سانیل کومار»، پسر این زن به خبرنگاران گفت: «مادرم ظرف سه روز گذشته در بیمارستان بستری و تحت درمان بود. اما روز یکشنبه به ما اعلام کردند که مادرم فوت شده است. ما او را به خانه آوردیم و ناگهان متوجه شدیم که قلبش هنوز کار می‌کند. بلافاصله دستگاه اکسیژن به مادرم وصل و او را به بیمارستان غیردولتی منتقل کردیم، اما او در بیمارستان درگذشت.»


بیشتر بخوانید


این اتفاق در حالی رخ داد که بنا به گفته سخنگوی بیمارستان این زن بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داده بود و جسدش به خانواده اش برای انجام تشریفات خاص تحویل داده شد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و زنده شدن این زن میانسال پس از تایید مرگش در بیمارستان در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز در اتفاقی مشابه زنده شدن یک زن ۷۲ ساله هندی نیز پس از تایید مرگش در بیمارستان خبرساز شده بود.

زنده شدن ناگهانی مرده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.