رئیس کل دادگستری خوزستان به منظور بررسی مشکلات، کمبود‌ها و روند رسیدگی پرونده‌ها در شعب، از دادگستری شهرستان کارون بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان با هدف تحقق اهداف سیاست‌های قوه قضائیه، سند تحول قضایی و ارتقای جایگاه دستگاه قضایی استان با حضور در دادگستری شهرستان کارون از نزدیک به بررسی و رفع مشکلات، کاستی‌ها، کمبود‌ها و همچنین روند رسیدگی به پرونده‌ها در شعب این دادگستری پرداخت.

او گفت: هدف از این بازدید عرض خدا قوت و مشاهده تلاش‌های صورت گرفته قضات و کارکنان این دادگستری است که خدمت به مردم را در دستگاه قضایی با توجه به شرایط سخت و حساس سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی افزود: با انجام این دیدار‌ها و بازدید‌ها نوعی نظارت و رسیدگی به امور مراجعه کنندگان می‌باشد و مسئولان قضایی از نزدیک در جریان امور قضایی و مسائل قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌ها و مشکلات مردم مراجعه‌کننده به دادسرا‌ها و دادگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

رئیس دادگستری خوزستان تصریح کرد: در این بازدید تا حدودی مسائل و مشکلات و آنچه را که در شعب می‌گذرد را از نزدیک ملاحظه و برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود، رفع کمبود‌ها و نیازمندی‌های این دادگستری انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.