رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ایجاد راهکار‌های مناسب بر رفع موانع و پشتیبانی از تولید و اقتصاد از اهداف هیئت اندیشه ورز بسیج است.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون گفتمان هیئت‌های اندیشه ورز بسیج، این هیئت‌ها به مشورت، مشارکت و مسئولیت پذیری در جامعه برای هموار کردن مشکلات و رفع موانع و پشتیبانی از تولید و اقتصاد نقش مؤثری ایفا نمودند و باید با استفاده از ظرفیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف، آسیب‌ها و فرصت‌ها را با راهکار‌های منطقی و اجرایی انجام داد.

او افزود: دستگاه قضایی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال نیز ورود جدی داشته و با دستور رئیس قوه قضائیه و پیگیری‌های دادگستری خوزستان در زمینه احیای کارخانجات و واحد‌های تولیدی شاهد اتفاقات خوبی در استان بوده ایم و اقدامات مهمی در زمینه حل مسائل حقوقی و رفع موانع این کارخانجات و واحد‌های تولیدی و جلوگیری از تعطیلی آن‌ها صورت گرفت.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: در این خصوص فعالیت‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان نقش اثر بخشی در تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها داشته است.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: بسیج همیشه پیشرو و جلودار کمک به مردم و رفع معضلات و مشکلات کشور است و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و اگر بخواهیم راه رشد و پیشرفت کشور را در پیش بگیریم، باید با روحیه بسیجی و جهادی درخدمتگزاری به مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.