فرمانده انتظامی بافق گفت: دشمن از طریق فضای مجازی، تبلیغات و شبهات جوانان را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق همزمان با هفته معلم، در دیدار با قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان، گفت: اولین معلم برای جهانیان ائمه اطهار و پیامبران بودند که معلمان نیز رسالت انبیاء را ادامه می‌دهند.

او ضمن اعلام آمادگی برای آموزش در فضای مجازی به همت کارشناسان پلیس، افزود: دشمن از طریق فضای مجازی تبلیغات بی شماری می‌کند و شبهات و القائاتی را در بین فرزندان ایجاد می‌کند که باید در این زمینه مراقب باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: اگر تا دیروز فرزندانمان را برای داشتن گوشی تلفن‌همراه منع می‌کردیم، در شرایط امروز باید حتما تلفن همراه تهیه کنیم و آموزش‌ها را از طریق فضای مجازی دنبال کنیم و این نشان از اهمیت آموزش است.

طولابی نژاد بیان داشت: شرایط امروز بسیار حساس است و باید دست در دست هم دهیم و در بحث روشنفکری خانواده‌ها تلاش کنیم، زیرا دشمن در این قضیه تمام تلاش خود را بکار بسته تا با هدف قرار دادن جوانان و خانواده‌ها و با ایجاد شبهات باعث از هم پاشیدگی خانواده‌ها و بی ایمانی بین فرزندان شوند.

کارکرد مدارس فراتر از آموزش‌های مجازی است

محمد رضا قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز گفت: امروز کار فرهنگی سخت و دشوار است و با تهاجم فرهنگی که دشمن بکار گرفته حساسیت کار فرهنگی بالا می رود.

او تصریح کرد: در شرایط سخت امروز و با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش‌ها تعطیل نشد، زیرا آموزش تعطیل شدنی نیست و در شبکه دانش آموزی شاد، آموزش‌ها در حد قابل قبولی انتقال داده می‌شود و فضای امنی برای دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق افزود: کارکرد مدارس فراتر از آموزش‌های مجازی است و حضور دانش آموزان در بین دانش آموزان دیگر، شرکت در برنامه‌های مدارس و برنامه‌های مذهبی از نکات مثبت آموزش حضوری است از طرفی در شرایط امروز، آموزش‌ها باید غیرحضوری باشد و همچنین مشکلاتی را از جمله افسردگی، مشکلات جسمی و ... را برای دانش آموزان به همراه داشته است.

او ادامه داد: بحث آموزش باید جدی گرفته شود و فرزندان در خانواده و مدرسه باید آموزش ها را صحیح فرا گیرند تا در آینده با آمار جرایم کمتری روبرو باشیم.

قاسم زاده افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه سرمایه گذاری باشد نه دستگاهی که هیچ تولیدی ندارد و کشور‌هایی که از نظر آموزشی رشد کردند بحث آموزش را جدی گرفتند و آن را دنبال کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.