مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان می‌توانند از تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید کتاب الکترونیک بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و همه‌گیری ویروس کرونا و برای تسریع دسترسی اعضای باشگاه‌های کتابخوانی به کتاب‌های دلخواه امکان خرید کتاب از طریق سایت و اپلیکیشن دانی و طاقچه (کتاب دیجیتال) با تخفیف ۷۰ درصد فراهم شده است.

او افزود: اعضای باشگاه‌های کتابخوانی با وارد کردن کد ملی و با پرداخت ۳۰ هزار تومان، امکان استفاده از ۳۵۰۰ عنوان کتاب دیجیتال (متنی و صوتی) به ارزش ١٠٠ هزار تومان به مدت یک سال را دارند.

جوادیان زاده بیان داشت: هم چنین اعضای باشگاه‌های کتابخوانی با ثبت‌نام در اپلیکیشن طاقچه می‌توانند ۵ کتاب با ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: امکان خرید کتاب به شیوه مرسوم و از طریق کتابفروشی‌های عضو طرح همچنان بر قرار است.

جوادیان زاده ادامه داد: علاقه‏‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‎توانند به وبسایت شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس الکترونیک http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.