هافبک تیم فوتبال رئال مادرید درباره تقابل تیمش با چلسی در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تونی کروس، هافبک تیم فوتبال رئال مادرید پیش از بازی تیمش با چلسی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: شکی نیست که برای بازی با چلسی هیجان زده ایم. کیفیت‌مان را در زمین نشان خواهیم داد که به ما کمک می‌کند تا به فینال برسیم. بقیه موارد هم به قدرت ذهنی بر می‌گردد. در بازی رفت و ۳۰ دقیقه ابتدایی عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم هیچ فشاری به حریف وارد کنیم، اما در بازی برگشت بهتر بازی خواهیم کرد.

کروس در ادامه گفت: باید نسبت به بازی قبلی موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. مهم این است که با پیروزی مقابل تیمی مانند چلسی صعود کنیم. در بازی‌های اخیر عملکرد دفاعی خوبی داشتیم و این موضوع همیشه مهم است. هدف ما این است که کمی بیشتر از بازی رفت موقعیت گلزنی ایجاد کنیم، زیرا فردا شب به گلزنی نیاز خواهیم داشت. ما توانایی این کار را داریم و باید ببینیم که چه شرایطی رقم می‌خورد. کیفیت مهمترین فاکتور برای پیروزی در چنین بازی‌هایی است.

او افزود: در این فصل شرایط برای ما خیلی سخت بود و من فکر می‌کنم مصدومیت‌ها و مشکلات زیادی را پشت سر می‌گذاریم. گاهی اوقات ما خوب بازی می‌کنیم، اما شرایط همیشه این طور نیست. واقعیت این است که ما اکنون مدعی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

هافبک رئال مادرید درباره شرایط ادن هازارد و سرخیو راموس برای بازی فردا گفت: همه ما می‌دانیم که ادن هازارد چه بازیکنی بوده و چه توانایی‌هایی دارد. متاسفانه او در ماه‌های گذشته نتوانسته کیفیتش را نشان دهد. جای تاسف است که او در این فصل مصدومیت‌های زیادی داشته، اما من فکر می‌کنم شرایط هازارد از نظر فیزیکی بهتر شده و او در دیداری‌های پیش رو به کمک ما می‌آید و می‌تواند دفاع حریفان را آزار دهد. سرخیو راموس نیز در سال‌های اخیر نشان داده که در چنین مسابقات مهمی چقدر بازیکن تاثیرگذاری است.

او درباره شکست با بایرن مونیخ مقابل چلسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: وقتی بازیکن بایرن مونیخ بودم، از شکست در فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی خیلی اذیت شدم. واقعیت این است که قبل از هر پیروزی باید سختی بکشید و من در آن بازی سختی زیادی را تحمل کردم.

کروس در واکنش به این که گفته می‌شود رئال مادرید بهترین خط میانی دنیا را دارد گفت: من خیلی فوتبال نمی‌بینم؛ بنابراین نمی‌توانم بگویم که آیا بهترین هافبک‌های جهان ما هستیم یا خیر، اما صادقانه بگویم، شنیدن چنین چیزی لذت بخش است و ما تمام تلاشمان را برای کمک به تیم می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


او درباره ادامه همکاری زیدان با رئال مادرید در فصل آینده عنوان کرد: فکر می‌کنم زین الدین زیدان فصل آینده سرمربی ما باشد. او تا پایان فصل با رئال مادرید قرارداد دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار