مشخصات گوشی Oppo A۵۴ ۵G مشخص شد

شرکت اوپو گوشی میان رده جدید خود را با پردازنده Qualcomm Snapdragon ۴۸۰ ۵G روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گجتس، گوشی جدید اوپو A۵۴ ۵G در بازار اروپا راه اندازی شده است و به سایر گوشی‌های سری A مثل اوپو A۷۵ ۵G و اوپو A۹۴ ۵G که اخیراً معرفی شده‌اند پیوسته است.

این تلفن جدید پیشنهادی مناسب برای بودجه‌های اقتصادی است که قابلیت اتصال ۵G را هم دارد. گوشی Oppo A۵۴ ۵G توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon ۴۸۰ ۵G SoC تجهیز شده و مجهز به دوربین چهارگانه (۴۸ + ۸ + ۲ + ۲) در پشت گوشی است. دوربین سلفی این تلفن هم ۱۶ مگاپیکسل و در یک حفره قرار دارد.

قیمت گوشی Oppo A۵۴ ۵G

گوشی Oppo A۵۴ ۵G تنها در نسخه ذخیره سازی ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی تولید شده و در رنگ‌های بنفش و مشکی ارائه می‌شود و با همه این تفاسیر، ۲۱۹ یورو قیمت دارد. این گوشی برای خرید در بازار اروپا در دسترس است، اما از آن زمان اوپو هیچ اطلاعاتی در مورد موجود بودن بین المللی آن به اشتراک نگذاشته است.

گوشی Oppo A۵۴، ۵G با Snapdragon ۴۸۰ SoC، نمایشگر ۹۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

ماه گذشته، نسخه ۴G گوشی ۴ Oppo A۵ با تراشه MediaTek Helio P۳۵ SoC در هند راه اندازی شد. به نظر می‌رسد نوع ۵G حاشیه‌های باریک تری در کنار و طراحی متفاوتی برای دوربین‌های عقب دارد.

مشخصات گوشی Oppo A۵۴ ۵G

گوشی A۵۴ ۵G اوپو دو سیم کارته (نانو) با ColorOS ۱۱.۱ مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح +Full-HD (۱۰۸۰ x ۲۴۰۰ پیکسل) با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز (تا ۱۸۰ هرتز) برخوردار است. نسبت صفحه به بدنه ۹۰.۵ درصد و تراکم پیکسلی ppi۴۰۵ و باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر و وزن آن ۱۹۰ گرم است.

همچنین گزینه‌های اتصال Oppo A۵۴ ۵G هم شامل Wi-Fi، ۵G، بلوتوث v۵.۱، GPS، NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار