رونمایی از گوشی موبایل Oppo Reno6 در 22 می

با خواندن این خبر می‌توانید درباره آخرین جزئیات و مشخصات Oppo Reno6 بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شرکت اوپو الکترونیکی از جمله شرکت‌های تولیدکننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ چین است که محصولاتی نظیر تلفن همراه، ام پی 3 پلیر، مدیا پلیر‌های قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و ... را تولید می‌کند و این شرکت از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرده است.

در حال حاضر نیز اپو می‌خواهد از تلفن همراه جدید Reno خود رونمایی کند که مشخصات آن توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. بهتر است بدانید که نزدیک به ۶ ماه است این شرکت سری Reno را راه اندازی کرده و اکنون Reno۶ مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گفته یکی از منابع، این شرکت قرار است رویدادی را برای ۲۲ مه در کشور چین برگزار کند و در همین تاریخ کاربران می‌توانند شاهد ترکیب جدید تلفن همراه اوپو و سایر محصولات هوشمند این شرکت باشند که قرار است از آن‌ها رونمایی شود.

رونمایی از گوشی موبایل Oppo Reno6 در 22 مه

در این تاریخ قرار است اوپو مراسمی را با همکاری کانال تلویزیونی چینی برگزار کند و انتظار می‌رود تمرکز این رویداد بر روی تلویزیون‌های هوشمند و یکپارچه سازی آن‌ها با شرکت پخش باشد، اما به احتمال زیاد شرکت اوپو گوشی‌ هوشمند Reno۶ خود را در این مراسم به نمایش خواهد گذاشت.

آخرین جزئیات از گوشی موبایل جدید اوپو

طبق آخرین اطلاعات فاش شده، گوشی موبایل Reno۶ Pro دارای چیپست Dimensity ۱۲۰۰، OLED ۶.۵۵ با دوربین ۳۲ MP است و از لحاظ فنی نیز شباهت بسیار زیادی با Reno۵ Pro خواهد داشت. البته طبق گفته منابع و اطلاعات فاش شده از این گوشی موبایل هوشمند، باتری آن کمی بزرگتر خواهد بود و با ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۶۵ وات قرار است به بازار عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار