با اعلام برنامه مسابقات انتخابی المپیک، ملی پوشان قایقرانی آب‌های آرام ایران حریفان خود در این رقابت‌ها را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه و گروه بندی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام انتخابی المپیک در تایلند مشخص شدند و ملی پوشان کشورمان با حریفان خود آشنا شدند.

برنامه رقابتی ملی پوشان قایقرانی ایران به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت

هدیه کاظمی در مرحله مقدماتی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر با حریفانی از ژاپن، اندونزی و چین تایپه رقابت خواهد کرد.

۲ قایق اول به طور مستقیم راهی فینال می‌شوند و باقی باید در نیمه نهایی برای رسیدن به فینال پیکار کنند. مسابقه نیمه نهایی نیز همین روز برگزار می‌شود که ۴ قایق اول فینالیست می‌شوند و قایق‌های دیگر حذف خواهند شد. مسابقه فینال این ماده نیز همین روز برگزار خواهد شد و بهترین‌های آسیا برای رسیدن به سهمیه المپیک مسابقه خواهند داد.

ملی پوشان قایقرانی ۲ نفره بانوان ایران هم با ترکیب پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی در مسافت ۵۰۰ متر رقابتی برای رسیدن به سهمیه المپیک دارند و با حریفانی از کشور‌های قزاقستان، اندونزی، تایلند و ژاپن پیکار می‌کنند.

پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت

در اولین مسابقه علی آقامیرزایی نماینده کشورمان در کایاک تکنفره ۲۰۰ متر است و در مرحله مقدماتی با حریفانی از چین، چین تایپه، قزاقستان، سنگاپور و عراق رقابت خواهد کرد.

۲ قایق اول راهی نیمه نهایی می‌شوند و قایق‌های دیگر در شانس مجدد برای صعود به نیمه نهایی پیکار خواهند کرد. در شانس مجدد شش قایق اول به نیمه نهایی صعود می‌کنند و باقی حذف خواهند شد. در نیمه نهایی چهار قایق اول فینالیست خواهند شد.

هدیه کاظمی نیز در این روز مسابقه خواهد داشت و نماینده کشورمان در کایاک تکنفره ۲۰۰ متر خواهد بود و در مرحله مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی، اندونزی و ژاپن مسابقه می‌دهد که ۲ قایق نخست به فینال صعود می‌کنند و قایق‌های دیگر به نیمه نهایی می‌رسند. در نیمه نهایی ۴ قایق اول فینالیست خواهند شد و باقی حذف می‌شوند.

سپس علی آقامیرزایی در مرحه مقدماتی کایاک تکنفره ۱۰۰۰ متر به آب خواهد زد و در مرحله مقدماتی با حریفانی از عراق، کره جنوبی، ژاپن، تایلند و قزاقستان مسابقه خواهد داد. در این بخش ۲ قایق نخست به نیمه نهایی می‌رسند و قایق‌های دیگر باید برای صعود به نیمه نهایی دوباره مسابقه بدهند. در شانس مجدد ۶ قایق اول به نیمه نهایی صعود می‌کنند و دیگر قایق‌ها حذف می‌شوند. در نیمه نهایی نیز ۴ قایق اول راهی فینال مسابقات خواهند شد. فینال مسابقات نیز در همین روز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار