نحوه گزینش المپین‌های قایقرانی مشخص شد

آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی تصویب شد.

 

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی  فدراسیون قایقرانی، در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی، اعضا مصوبات مهمی داشتند.

افزایش حقوق مربیان و ورزشکاران در سال ۱۴۰۰ و تصویب آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون قایقرانی مواردی بودند که مورد تصویب اعضا قرار گرفتند.

در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد، پیشنهاد فدراسیون در خصوص افزایش حقوق مربیان و ورزشکاران در سال ۱۴۰۰ و آیین‌نامه پیشنهادی دبیرکل فدراسیون برای تشکیل کمیسیون ورزشکاران مورد بحث و پس از تصویب اعضا در دستور کار قرار گرفت.

موضوع مهم دیگر این جلسه، نحوه گزینش نفرات اعزامی به مسابقات المپیک در رشته آب‌های آرام و روئینگ پس از کسب سهمیه بررسی شد و تصمیمات ذیل به تصویب هیئت رئیسه رسید:

الف) آب‌های آرام

۱) شرط نفر اعزامی برنده شدن ۲ از ۳ مسابقه نهایی خواهد بود.

۲) تمامی مدعیان می‌بایست در مسابقات انتخابی با کیفیتی که توسط فدراسیون اعلام می‌ شود، شرکت کنند و نفر برنده به مسابقه نهایی راه خواهد یافت.

۳) ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه المپیک شود، مستقیم به دیدار نهایی رفته و دارای یک برد محسوب خواهد شد.

۴) تاریخ برگزاری مسابقات توسط کمیته فنی و با توجه به زمان اعلام نهایی لیست به کمیته المپیک تعیین می‌شود.

ب) روئینگ

۱) در صورت کسب سهمیه توسط هر ۳ قایق، قایق ۲ نفره مستقیم به المپیک اعزام خواهد شد.

۲) از بین ۲ قایق انفرادی فردی که فاصله زمانی بیشتری با نفر دوم مسابقات کسب سهمیه المپیک داشته باشد، اعزام خواهد شد.

در این جلسه هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان رئیس، احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه، کتایون اشرف و خسرو ابراهیمی نواب رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، محمدتقی محمدیان خزانه‌دار، علی رحمانیون بازرس، ایرج اقلیمی کارشناس خبره و مهران تیمورنژاد از سوی حسین خانزادی عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار