موهبتی گفت: وضعیت خوبی در استان درحال شکل‌گیری است که با توجه به جهش اعتبارات و بودجه سال ۱۴۰۰ فاصله شاخص‌های عقب‌مانده منطقه با میانگین کشور جبران خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از ساخت مدرسه سبز حاشیه شهر زاهدان  اظهارداشت: با همتی که در سیستان و بلوچستان در تمام حوزه‌ها و در راس آن آموزش و پرورش وجود دارد اقدامات بی‌نظیری در حال شکل‌گیری است.

او  با بیان اینکه برای شکل‌گیری این اقدامات در حوزه آموزش و پرورش عده‌ای مطالبه‌گری مطلوب، برنامه‌ریزی و اجرا کردند افزود: کشورهای به موقعیتی مطلوب رسیدند که توجه به حوزه آموزش و پرورش داشته‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تجهیزات و امکاناتی است که موضوعات مختلف را تسهیلگری می‌کند خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا شرایط، محیط، امکانات و تجهیزات مطلوب در حوزه آموزش پرورش ایجاد شود.

او  با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در تعداد پروژه‌های خیرساز در کشور رتبه نخست را دارد اظهارداشت: امیدواریم نقش‌آفرینی در حوزه آموزش و پرورش روز به روز در کیفیت و کمیت تعالی یابد و مهمترین ستون توسعه را که پرورش نیروی انسانی بوده آماده کند.

موهبتی با اشاره به اینکه در گذشته تعریف پروژه‎‌های بزرگ در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آرزو بود تصریح کرد: اما در این لحظه تنها پروژه ساخت مدرسه سبز نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

او تصریح کرد: ساختمان مدرسه سبز با زیربنای سه هزار و ۱۰۰ متر اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان با همکاری شرکت جلال و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان و استان معین خراسان رضوی در حال ساخت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار