حیدری گفت: ۱۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده دوره چهارم فصل زمستان ۹۹ در راستای مصوبات چهل و پنجمین نشست ستاد ملی مدیریت کرونا است.

سیدحامدحیدری مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان   در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مودیان مالیاتی واحدهای خدمات این مودیان و ادارات امور حسابرسی مالیاتی سراسر سیستان و بلوچستان به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و ارائه خدمات در طول مدت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هستند.

او افزود: کارکنان واحدهای خدمات امور مالیاتی سیستان و بلوچستان برای تسهیل امور مودیان مالیاتی با رعایت مصوبات ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی در روز ۱۵ اردیبهشت امسال از ابتدای وقت اداری تا ساعت ۱۸ همان روز در ادارات امور حسابرسی مالیاتی سراسر استان حضور دارند.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان از مودیان مشمول تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان ۹۹ در خواست کرد در فرصت باقی‌مانده نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خویش اقدام کنند.

مالیات برارزش‌افزوده نوعی درواقع مالیات بر فروش چند مرحله‌ای است که با اعطای اعتبار مالیاتی از پرداخت مالیات مضاعف جلوگیری می‌کند این مالیات بر ارزش‌افزوده در هر مرحله از زنجیره‌های مختلف واردات، تولید، توزیع و مصرف، از هر حلقه زنجیره به حلقه بعدی به‌صورت انباشته، انتقال پیدا می‌کند تا سرانجام در مرحله آخر توسط مصرف‌کننده نهایی پرداخت شود.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار