فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا، گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهادی طرح شهید سلیمانی استان بوشهر با اشاره به اجرا ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی و موفقیت‌های آن بیان کرد: در مجموع طرح شهید سلیمانی در کشور یک طرح موفقیت‌آمیز بود و همه دست‌اندرکاران خدمات لازم را ارائه کردند.

او با تاکید بر تقویت همکاری همه جانبه در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: برای این مرحله تیم‌های مراقبت و پیشگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی تیم‌های مربوطه خدمات لازم را ارائه کردند گفت: در این مراحل ۱۴۵ تیم مراقبت و پیشگیری با ۶۹۹ عضو فعال بود.

رزمجو با اشاره به فعالیت ۱۹۲ تیم نظارتی با ۴۷۲ عضو افزود: در این راستا ۱۲۱ تیم حمایتی با ۴۱۶ عضو فعالیت کردند و ۲۵۰ کادر درمانی با این تیم‌ها همراه بودند.

او از مشارکت ۵۰ پزشک در طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در اجرا ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی در بخش ره‌گیری ۴۰۰ هزار نفر، تست تشخیص سریع ۵۷ هزار نمونه و ۲۷ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی عنوان کرد: در سال قبل ۱۳۵.۸ میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی سپاه استان بوشهر با مشارکت جهادگران و بسیجیان در شهر‌ها و روستا‌های استان توزیع شد.

رزمجو با اشاره به توزیع بسته و سبد غذایی در فروردین امسال بیان کرد: در ماه گذشته ۱۱.۹ میلیارد تومان سبد غذایی از سوی گروه‌های جهادی و بسیجیان استان بوشهر تحویل آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان شد و این کمک‌ها ادامه دارد.

او با اشاره به توزیع ۷ هزار و ۳۱۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در دهه نخست ماه رمضان گفت: این بسته‌ها در دهه دوم و سوم این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.