مدیرکل استاندارد بوشهر گفت:طرح طاها ویژه ماه مبارک رمضان برای نظارت بر کالاهای پرمصرف در این ماه، مانند سال‌های گذشته در استان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمدرحیم بهره‌مند مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان کرد: طرح طاها(طرح اجرای هماهنگ استانداردها) ویژه ماه مبارک رمضان مانند سال های گذشته با مشارکت کارشناسان این اداره کل در بازار این استان در حال اجرا است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

او افزود: این طرح یکی از اقدام‌های سازمان ملی استاندارد در سطح کشور است که در زمینه بازرسی و نمونه برداری از کالاهای مشمول استاندارد اجباری اجرا می‌شود و پارسال در اجرای آن، نزدیک به هفت هزار و ۷۰۰ بازرسی از مراکز توزیع و عرضه کالا صورت گرفت.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر ادامه داد: طرح طاها در ماه مبارک رمضان به منظور آزمون و کنترل کیفی کالاهای پرمصرف مانند انواع فرآورده‌های لبنی ، قند، شکر، روغن سرخ کردنی، آرد گندم و چای سیاه صورت می گیرد.


بیشتر بخوانید


بهره‌مند با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت فرآورده های غذایی نقش مهمی در سلامت روزه داران دارد، عنوان کرد: با نمونه برداری از این فرآورده ها از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل می شود و مردم می توانند با اطمینان خاطر بیشتری کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او بیان کرد: مانند گذشته به همه مصرف کنندگان عزیز توصیه می‌کنیم برای بررسی اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کد ۱۰رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ بفرستند و از وضعیت پروانه، نوع محصول، نام واحد تولیدی و… مطلع شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.