نیروی انتظامی از ورود ۵ هزار مسافر خارجی از مرز‌های شرقی کشور جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پس از مشاهده نمونه‌هایی از کرونا هندی در کشور مرز‌های شرقی برای پیشگیری از ورود این ویروس با دقت بیشتری کنترل و از سفر ۵ هزار مسافر که قصد ورود به کشورمان از مرز‌های شرقی را داشتند جلوگیری شد.

او افزود: این مسافران از اتباع کشور‌های افغانستان، پاکستانی، هند و بنگلادش بودند که از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری و با رعایت حقوق شهروندی به کشورهایشان بازگردانده شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قرارگاه ویژه‌ای برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در همه مرز‌های کشور از جمله مرز‌های شرقی فعال شده است، ادامه داد: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی و امداد رسانی نیز برای مقابله با ورود اتباع خارجی به کشور استفاده خواهد شد.

سردار قاسم رضایی گفت: عزم نیروی انتظامی برای تشدید اقدامات کنترلی در مرز‌های شرقی و جلوگیری از ورود اتباع خارجی افزایش یافته است.

این مقام انتظامی از مرزنشینان نیز خواست با توجه به شرایط کرونایی در کشور‌های همسایه از مراوده با مرزنشینان آن کشور‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.