مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: موزه باستان شناسی و موزه عشایری گرمی با مشارکت بنیاد علوی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در نشست با رئیس بنیاد علوی در گرمی گفت: حضور بنیاد علوی در گرمی به عنوان یک پیشران و کمک برای رشد مناطق کم‌برخوردار تاثیر بسزایی دارد.

او با بیان اینکه تعامل این اداره‌کل با بنیاد علوی در سال‌های اخیر نیز مشهود و ملموس بوده است، افزود: شناسایی روستاهای دارای قابلیت، برگزاری دوره‌های هویت‌شناسی، آموزش و توانمندسازی فعالان گردشگری، برگزاری دوره‌های تربیت راهنمایان گردشگری، برگزاری تورهای آشناسازی، برندسازی، تبلیغات، مستندسازی، راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی و سایر اقدامات مهم با همکاری دوطرفه انجام شده است.

فلاحی از تعامل همه‌جانبه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و بنیاد علوی برای توسعه طرح‌های مشترک خبر داد و گفت: اقدامات انجام گرفته باید با کمیت و کیفیت بیشتری در روزهای پیش رو ادامه داشته باشد.

او با اشاره به اشتغال‌زایی توسط شاخه‌های گردشگری افزود: با شناسایی، ایجاد و احیای جاذبه‌های گردشگری می‌توان منویات رهبر انقلاب را در راستای ایجاد اشتغال، مانع‌زدایی و پشتیبانی اجرایی کرد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و بنیاد علوی برای پیشرفت گرمی بیان کرد: موزه باستان‌شناسی و موزه عشایری گرمی با همکاری بنیاد علوی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.