یک عکاس حرفه ای تصاویری از گل ها را تهیه کرده که نمی‌توان نقاشی یا عکس بودن آن ها را تشخیص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «باربارا کول»، عکاس کانادایی با استفاده از آب، دوربین و تخیلش، چیزی عادی را به چیزی خارق العاده تبدیل کرده است. شما پیشتر عکس‌های جالبی را که او زیر آب تهیه کرده بود دیده بودید، اما در آخرین هنرنمایی اش، باربارا تصاویری از گل‌ها تهیه کرده و به آن‌ها جلوه‌ای نو بخشیده است، تصاویری شبیه به نقاشی آبرنگ!

مثل همه ما، شیوع کرونا بارابارا را نیز مجبور به در خانه ماندن و انزوا کرد. از آنجا که پیشتر کار بارابارا تهیه عکس از مردم بود او به دلیل شیوع کرونا دیگر نتواست این کار را ادامه دهد. اما او به تازگی گل‌ را جایگزین مردم کرده و از آن‌ها برای عکاسی استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید


هنگامی که در سال گذشته با او در مورد کار‌های قبلی اش صحبت کردیم باربارا اشاره کرد که در حال تجربه پروژه تهیه عکس از گل‌ها در زیر آب است؛ بنابراین پس از شروع همه گیری او پروژه‌ای را در دست داشت که شامل انسان نمی‌شد.

باربارا در پروژه جدید خود با نام «Appearances» از گل‌ها به عنوان سوژه هایش به جای انسان استفاده کرده است. با این حال به همه آن‌ها یک نام انسانی داده شده است.

باربارا در گفتگو با Creative Boom گفت: «Appearances مرا یاد نقاشی آبرنگ می‌اندازد و همچنین شبیه به نقاشی‌های رنگ روغنی هستند. کل این کار مرز بین نقاشی و عکاسی است و تبدیل چیزی کاملا عادی به چیزی کاملا نو است.»

تصاویر زیبایی

تصاویر زیبایی

تصاویر زیبایی

تصاویر زیبایی

تصاویر زیبایی

 نقاشی

نقاشی

تصاویر زیبایی

تصاویر زیبایی

تصاویر زیبایی

تصاویر زیبایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.