فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: کشف کالای قاچاق در فروردین ماه امسال ۱۱۲ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۹۵ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در فروردین ماه امسال از افزایش کشف کالای قاچاق در استان خبر داد.

سردار مفخمی افزود: با توجه به اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۴۵ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است این میزان کشفیات بیانگر افزایش ۱۱۲ درصدی کشف کالای قاچاق در سال جاری است.

او اضافه کرد: با هدف گذاری انجام شده در تحقق شاخصه‌های این راهبرد، از ابتدای امسال طرح‌های متعدد مبارزه با قاچاق کالا در بازه‌های زمانی مختلف در سطح استان اجرا شده که بازتابی از عزم پلیس در حرکت در این مسیر بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این عملیات‌ها بیشترین کشفیات کالا‌ها مربوط به پارچه‌های قاچاق، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، خشکبار و ... بوده است که در این خصوص پرونده‌هایی تشکیل و تمامی دستگیر شدگان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی" و به عنوان یکی از سرفصل‌های ماموریتی این نیرو لحاظ شده است.

سردار مفخمی به کشف ۶۳ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای طرح سه روزه در استان مرکزی هم اشاره کرد و افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.