رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از حمایت استاندار از تیم پاورلیفتینگ کرمانشاه برای حضور در لیگ برتر خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین شیروانی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه به دیدار اخیرش با استاندار کرمانشاه اشاره کرد و گفت : در این دیدار استاندار قول حمایت از تیم پاورلیفتینگ کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر را داد.

او با بیان اینکه برای حضور تیم استان در رقابت‌های لیگ برتر هنوز هیچ اسپانسری پای کار نیامده، گفت : امیدواریم بتوانیم با حمایت استاندار و یک اسپانسر در این رقابت‌ها حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان افزود: برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ برنامه ریزی کرده ایم تا از ورزشکاران بومی استان که قابلیت‌های زیادی دارند، استفاده کنیم و اگر بتوانیم چند ورزشکار غیربومی قدرتمند را هم جذب کنیم می‌توانیم روی سکو قرار بگیریم.

او افزود: باتوجه به اینکه دو تیم اول این رقابت‌ها ورودی مسابقات باشگاه‌های جهان را در مرداد ماه به میزبانی استان آذربایجان غربی می‌گیرند، برای همین در نظر داریم که حتما جزو یکی از دو تیم اول این رقابت‌ها باشیم.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تعویق برگزاری رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ هم خبرداد و گفت: این رقابت‌ها قرار بود اواخر اردیبهشت برگزار شود، اما باتوجه به اینکه رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی هشتم خرداد به ایران سفر می‌کند، بنا داریم رقابت‌ها را در همان زمان برگزار کنیم.

او ادامه داد: دراین راستا، رقابت‌های دور رفت گروه اول طی روز‌های پنجم و ششم و گروه دوم هم طی روز‌های هشتم و نهم خرداد برگزار خواهد شد که در روز هشتم رئیس فدراسیون جهانی در رقابت‌های لیگ حضور پیدا خواهد کرد.

شیروانی با بیان اینکه احتمالا بجای هشت تیم ۱۰ تیم در رقابت‌های لیگ حضور پیدا کنند، افزود: پس از پایان دور رفت این رقابت ها، چهار تیم اول به مرحله بعدی یعنی مرحله نیمه نهایی که ۱۸ خرداد برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند و فینال این رقابت‌ها هم هشتم تیرماه برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.