رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از پلمب ۵۴ باشگاه ورزشی در کرمانشاه به دلیل تخطی از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونای استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت : باتوجه به این شرایط ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا دستورالعمل‌هایی برای محدود شدن فعالیت‌های ورزشی تا بهبود شرایط کرونایی صادر کرده است.

او با بیان اینکه طبق این دستورالعمل فعالیت باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت : متاسفانه علیرغم این دستورالعمل صادره و ابلاغ آن به باشگاه‌های ورزشی شاهدیم که برخی از باشگاه‌ها کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه اکیپ‌هایی برای برخورد با این باشگاه‌های متخلف تشکیل شده، افزود: طبق بازدید بعمل آمده توسط کمیته نظارت استان از ۳۷۴ باشگاه ورزشی در سطح استان، تاکنون ۵۴ باشگاه متخلف پلمب شده است.

او با بیان اینکه به تمامی باشگاه‌های متخلف یکبار به صورت شفاهی تذکر داده شده، افزود: دستورالعمل مربوط به محدودیت‌های اجرایی به تمامی باشگاه داران در صفحه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ابلاغ شده است.

قادری گفت: کمیته نظارت استان کرمانشاه متشکل از ۲۷ نفر از نمایندگان هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه، نمایندگان مرکز بهداشت و اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.