بارش باران بهاری در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز افزایش ابر و بارش باران در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.


مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفتو گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است و درساعات بعد از ظهر به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت: برای امروز افزایش ابر، وزش باد و بارش باران در بیشتر مناطق استان پدیده غالب است.

او افزود: خطر سرمازدگی محصولات در ارتفاعات جنوب استان پیش بینی می‌شود، در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

سلاجقه با اعلام این که بارش‌ها تا پایان هفته در استان رخ خواهد داد، گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی وجود دارد، مردم از رفتن به ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

او افزود:در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دمای
۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه کشور و استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار