فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: سارق موتور پمپ کشاورزی در شیراز حین تردد در جاده های سیرجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: گزارش سرقت موتورپمپ کشاورزی در استان فارس به ماموران پلیس شهرستان سیرجان اعلام و شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی خیرآباد سیرجان پس از حضور در محور‌های فرعی و احتمال تردد سارق به سمت سیرجان، اقدام به گشت زنی کرده که به یک  پراید یشمی رنگ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد: راننده خودرو قصد فرار را داشته که با عکس العمل به موقع ماموران دستگیر و در بازرسی از خودرو وی اموال سرقت شده شامل ۱۳ قلم (رادیاتور موتور پمپ، دو عدد جک، یک عدد دینام، یک گونی پیچ و مهره و سایر ابزار آلات) کشف و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شده است.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به اعتراف متهم به سرقت اقلام ذکر شده از یک دستگاه موتورپمپ در استان فارس، تصریح کرد: متهم دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت بوده و به عنوان زندانی فراری تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان‌های سیرجان و نیریز استان فارس نیز بوده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار