معاون دادستان مشهد گفت: ۴۰۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی رفع تصرف به عمل آمد و ۳۱۰ قطعه زراعی تغییر کاربری داده شد، همچنین قلع و قمع و به وضع به سابق اعاده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد بهشتی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بی وقفه اکیپ گشت‌های مشترک حفظ حقوق بیت المال گفت: اکیپ گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال طی تلاش بی وقفه یک ماهه اول سال در قالب پایش‌های محیطی و اقدامات پیشگیرانه و برخورد جدی با تصرفات و متجاوزین به اراضی ملی و دولتی و زراعی از آغازین روز امسال تا ٣١ فروردین ماه سال جاری در قالب ۴ پایگاه و با ظرفیت ۴ هزار و ۳۲۳ نفر اقدامات قابل توجهی را در زمینه حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی انجام داده است.

او افزود: در طی مدت زمان یاد شده از اراضی ملی و دولتی به مساحت ۴۰۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع رفع تصرف به عمل آمد و ۳۱۰ قطعه زراعی تغییر کاربری داده شد، قلع و قمع و به وضع به سابق اعاده شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به تشکیل دادسرای ویژه در این خصوص و دستورات دادستان مرکز خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال گشت‌های مشترک تا پایان سال با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهند داد و با متصرفین برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.