مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره امور اراضی مشهد گفت: ساخت و ساز‌ های غیرمجاز در روستای نجم بخش تبادکان مشهد قلع و قمع شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی زاده مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره امور اراضی مشهد پس از گشت  و بازرسی در اطراف شهر مشهد گفت: متوجه حجم وسیعی از تغییر کاربری‌ها در روستای نجم بخش تبادکان  مشهد شدیم و  از یک تغییر کاربری وسیع جلوگیری کردیم و آثار ایجاد شده با کمک دادستان مشهد، معاونین دادستان و شورای حفظ حقوق بیت المال قلع و قمع شدند در طی این عملیات چند ساعته که قبل از طلوع خورشید شروع شده بود ۱۲ بنا، ۵۸ مورد دور دیوار، ۲۱ محوطه، ۴۰ مورد پی کنی، ۸ مورد استخر و ۳۰ مورد مصالح اراضی کشاورزی در روستای نجم بخش تبادکان مشهد که تحت ساخت و ساز‌ های غیرمجاز قرار گرفته بود از قید ساخت و ساز‌ های غیر مجاز آزاد شدند.

او با توجه به صبغه‌ی حقوقی و اقداماتی که قبلاً در حوزه اعاده حقوق بیت المال در ارتفاعات جنوبی مشهد و دیگر نقاط استان انجام داده بود افزود:  با پیگیری‌های بسیار زیاد از طریق اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال، و مراجع قضایی و انتظامی و با همکاری کارکنان زحمت کش امور اراضی مشهد عملیات قلع و قمع شروع شد.


بیشتربخوانید


مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره امور اراضی مشهد ادامه داد: گشت‌ های حفاظت اراضی کشاورزی با گشت‌ زنی و مراقبت مستمر و حضور فعال در عرصه‌ های کشاورزی و نیز گزارش‌ های دریافتی مزارع و باغ‌ ها را رصد و با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و اقدام به تغییر کاربری و تخریب برخورد می‌کنند.

طهماسبی زاده بیان کرد: از دهیاران، اعضای شورا و مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز مراتب آنها را به اداره‌ی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد اعلام کنند.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
امان از ساخت و ساز های غیر مجاز