در مراسم بزرگداشت روز معلم در مهاباد به طور نمادین از ۲ معلم فرزند شهید با اهدای لوح قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در مراسم بزرگداشت روز معلم گفت: آموزش در شرایط مقابله با کرونا با شرایط بسیار سختی مواجه شده و کار معلمان را در این مدت چندین برابر کرده است، ولی فداکاری آن‌ها این خلا را پر کرده است.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش و بخش تعلیم و تربیت یکی از بال‌های مهم توسعه هر کشور است، افزود: توسعه هر کشوری به نقش معلمان و نظام آموزشی آن بستگی دارد از این رو باید قدردان زحمات و تلاش‌های فعالان عرصه تعلیم و تربیت باشیم.

خدلو تاکید کرد: معلمی شغلی است که با عشق عجین شده و هرکسی عاشقانه در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم گام بردارد، شایسته تکریم فراوان است و دست او را باید بوسید.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد هم در این جلسه اظهار داشت: بزرگ‌ترین دارایی هر خانواده، فرزندان آن خانواده است که در اختیار معلمان و سیستم آموزشی پرورش قرار داده می‌شود.

کامبیز شاوله با اشاره به اینکه کرونا روند آموزش و پرورش دانش آموزان را مختل کرد، اضافه کرد: شرایط مقابله با کرونا ارزش و جایگاه معلم را به طور عینی نشان داد و ضروری است بیش از پیش جایگاه این قشر ایثارگر را دانست.

او ادامه داد: تزریق واکسن کرونا و فراهم کردن تحصیل حضوری برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.