معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا چک بازاریان در ایام تعطیلی بازار برگشت نمی‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری  در قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های قرمز به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است، اظهار داشت: طبق گزارشات واصله تعدادی از بازاریان گروه شغلی دو اقدام به بازگشایی واحد صنفی خود کرده اند، اتاق اصناف و فرمانداران فورا با همکاری نیروی انتظامی به موضوع ورود پیدا کرده و محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار مجددا به بازاریان اطلاع رسانی شود.

او با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا چک بازاریان در ایام تعطیلی بازار برگشت نمی‌خورد، افزود: بازاریان از این بابت نگرانی نداشته باشند، همچنین تصمیماتی در ستاد ملی کرونا برای حمایت از بازاریان در بحث پرداخت اقساط، تمدید پروانه، نحوه پرداخت مالیات و عوارض اتخاذ شد که مصوبات به اطلاع بازاریان می‌رسد.


بیشتر بخوانید


مردانی با تاکید بر اینکه دورکاری کارکنان به معنای تعطیلی کار نیست، اضافه کرد: کارمندان و کارکنان در ایام دورکاری باید در منزل بمانند و اگر این اشخاص در مراسمات ترحیم، شادی و یا تفریح مشاهده شوند به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

او با اشاره به ساده انگاری مردم و کمرنگ شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ادامه داد: کرونا در تیتر اخبار قرار بگیرد، نباید اجازه دهیم ساده انگاری برخی از افراد موجب شود تا هم‌چنان وضعیت کرونا در چهارمحال و بختیاری قرمز باشد.

مردانی گفت: اگر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها دچار نقص و ایراد است، این موضوع به فرمانداران گوشزد شود و فرمانداران نیز موظف به پیگیری مصوبات ستاد کرونا هستند، همچنین فرمانداران مبادی ورودی را با حساسیت بیش‌تری برای جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی کنترل کنند.

او در خصوص برگزاری مراسمات لیالی قدر در چهارمحال و بختیاری، افزود: دستورالعمل‌های برگزاری مراسمات شب‌های قدر ابلاغ شده است، حداکثر زمان برگزاری مراسم دو ساعت است و باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شود.

مردانی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ خدماتی به مسافران در چهارمحال و بختیاری ارائه نمی‌شود، یادآور شد: تمامی بوستان‌ها، مراکز تفریحی و توریستی در استان تعطیل است، همچنین ورزش و جوانان بر فعالیت غیرمجاز برخی اماکن ورزشی در این ایام نظارت کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار