شهردار یاسوج گفت: کارخانه بازیافت زباله این شهر خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نستهن مقدم شهردار یاسوج گفت: طرح بزرگ زیرساختی کارخانه بازیافت زباله این شهر در هفته نخست خرداد ماه امسال‌ به بهره برداری می‌ رسد.

مقدم با بیان اینکه ساخت سوله و زیرساخت‌ های اداری نیز در حال تکمیل است افزود: همه مراحل ساخت و نصب قطعات کارخانه که از جدید ترین و بروز ترین کارخانه‌ های کشوربوده به اتمام رسیده است.

او اضافه کرد: با پیگیری‌ های انجام شده و جذب سرمایه گذار راه اندازی خط تفکیک و بازیافت پسماند شهری، این کارخانه نیز در مرحله نهایی است.

مقدم با بیان اینکه کارخانه بازیافت زباله یک نیاز مهم برای سلامت شهروندان است ادامه داد: همه امکانات زیرساختی لازم آن شامل آب، برق، گاز و جاده آسفالت نیز اجرا شده است.

شهردار یاسوج به مزایای این کارخانه اشاره کرد و گفت: پیشگیری از پراکنده شدن زباله ها، کاهش حجم زباله‌ ها با بازیافت کردن و جلوگیری از نفوذ شیرابه زباله‌ ها به آب‌ های زیرزمینی از مزایای ایجاد کارخانه بازیافت زباله است.

مقدم زباله تولیدی در شهر یاسوج را بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ تن در روز اعلام کرد و افزود: ساخت کارخانه بازیافت زباله به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی شهر یاسوج که از نیاز های مهم مردم این شهر بوده که بعد از چند دهه به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.