رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مشکلات تحریمی کشور پیش از حصول توافق برجام گفت: تحریم‌های فلج‌کننده قبل از برجام را فراموش نکنیم.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مشکلات تحریمی کشور پیش از حصول توافق برجام از جمله مشکلات در زمینه فروش نفت، دریافت پول نفت و عبور کشتی‌های تجاری، گفت: تحریم‌های فلج‌کننده قبل از برجام را فراموش نکنیم.

صالحی در ادامه افزود: طوری صحبت نشود که گویا پیش از برجام همه چیز گل و بلبل بوده و صرفا چون آمریکا از برجام بیرون رفت، پس مقصر همه مشکلات برجام است.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: آن زمان در شرایطی بودیم که حتی با عراق هم نمی‌توانستیم مراوده مالی داشته باشیم. هر ۶ ماه صادرات نفت ما ۲۰ درصد کاهش می‌یافت وبرای دریافت پول نفت با مشقت‌های بسیاری روبه‌رو بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای صالحی یک چهره مقبول به حساب می اید و در جاانداختن توافق برجام هم بی تاثیر نبود؛ باید به ایشان گفت، شما و بقیه مدیران و مسئولان وقتی می خواهید قضاوت کنید فقط با عدد و آمار سر و کار دارید ولی اکثر مردم با پوست و گوشت شان اوضاع اقتصادی را احساس می کنند. شاید شما بعد از برجام را ترجیح بدهید ولی ما که کارد به استخوان رسیده هستیم اوضاع را خیلی بدتر می بینیم.
آخرین اخبار