مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش می‌کنیم، اما به صورت مصداقی وارد عرصه انتخابات نخواهیم شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سپاه برای ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات پای کار است، گفت : مشارکت پرشور مردم در انتخابات برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور اهمیت زیادی دارد و سپاه قطعا برای ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات تلاش خواهد کرد.

او با بیان اینکه سپاه نسبت به مسائل مهم کشور مثل برگزاری انتخابات ساکت نمی‌ماند، گفت : سپاه روشنگری برای حضور مردم در انتخابات را در برنامه دارد تا شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمن برای بی‌رمق کردن انتخابات برنامه ریزی کرده، افزود: مسئله حضور در انتخابات هم حق ما است و هم مسئولیت؛ چون ریاست جمهوری یک جایگاه مهم است که در تمامی امور کشور ورود دارد و می‌تواند در حل مشکلات مردم و در صدر آن‌ها مشکلات معیشتی تاثیرگذار باشد و از این حیث همه برای حضور در پای صندوق‌های رای مسئولیت داریم.

او با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور با بن بست مواجه نیستیم، افزود: نیاز داریم فردی رئیس جمهور شود تا با روحیه انقلابی و با تکیه بر ظرفیت جوانان مشکلات را حل کند.

جلیلیان سپس با بیان اینکه سپاه به صورت مصداقی به هیچ وجه وارد عرصه انتخابات نخواهد شد، ادامه داد: حتی اگر احیانا یکی از پاسداران هم وارد کارزار انتخاباتی شود، سپاه از او هیچ حمایتی نخواهد کرد، چون ورود مصداقی در انتخابات را به هیچ عنوان در برنامه ندارد.

جلیلیان از سپاه به عنوان مجموعه‌ای عزتمند و عزت آفرین یاد کرد و افزود: رمز و راز این عزتمندی در روحیه جهادی سپاه و سپاهیان است. سپاه چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت زدایی، مبارزه با کرونا و ... کارنامه درخشانی دارد که مایه افتخار است.

او با بیان اینکه امروز سپاه در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: امروز سپاه و نیرو‌های مسلح مایه عزت کشور هستند و اگر مقتدرانه در برابر دشمن ایستاده ایم، بخاطر فناوری موشکی است که در اختیار داریم، اگرچه نباید از نقش دیپلماسی غافل شد.

جلیلیان اشاره‌ای هم به نقش سپاه در شکست داعش داشت و افزود: سپاه در مقوله مبارزه با داعش در شرایطی وارد میدان شد که ده‌ها کشور و در راس آن‌ها آمریکا روی داعش سرمایه گذاری کرده بودند، اما سپاه به برکت حضور نیرو‌های سپاهی و در صدر آن‌ها حاج قاسم، داعشیان را با تکیه بر باور به وعده‌های الهی مبنی بر پیروزی حق شکست داد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" داشت و ادامه داد: بر مبنای سه رکن "دانش و فناوری"، "جهاد و تلاش" و "کار و تولید" می‌توانیم برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

او ادامه داد: در بحث پشتیبانی‌ها با سهل کردن امور نظام بانکی و بروکراسی‌های اداری می‌توان به رونق تولید و تحقق شعار سال کمک کرد.

جلیلیان گفت: در بحث موانع تولید یکی از مشکلات اصلی را می‌توان به زیرساخت‌های فرهنگی مرتبط دانست. گا‌ها وجود نداشتن فرهنگ کار و وجدان کاری سبب می‌شود تا تولیدات داخلی کیفیت پایینی داشته باشند، لذا افراد هنگام خرید به سمت خرید کالا‌های خارجی تمایل خواهند داشت که باید برای این موضوع فکری کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.