استاندار خراسان رضوی گفت: معلمان مشعلداران دانش، اخلاق و بینش هستند و در هر سرزمینی آموختن و اندیشیدن جز با همت معلمان و آموزش دلسوزانه آنان امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم آورده است: همه ما درک کرده‌ایم که اندیشیدن و راهیابی به طریقت درست جز با طلایه‌داری این عاشقان و شیفتگان میسر نخواهد شد.


او افزود: رشد فضائل اخلاقی و انسانی به موازات توسعه علمی و دانش جز در پرتو آموزش صحیح و پرورش آگاهانه و مسئولانه امکان‌پذیر نخواهد بود.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر با برکت خویش و جریان پیروزی انقلاب داشت.


معتمدیان بیان کرد: شخصیت اثرگذار استادان و معلمانی همچون شهید آیت‌الله مطهری همواره موجب فخر و بالندگی جامعه فرهنگی کشور بوده و به حق معلمان به عنوان میراث‌داران انبیای الهی، هدایت جوامع را برعهده داشته‌اند و تربیت کننده نسل‌ها بوده‌اند.


او در این پیام تصریح کرد: اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای معلم و در رأس آنان روح پرفتوح بزرگمرد عرصه فرهنگ و آموزش، شهید آیت الله مطهری، روز معلم را به همه اساتید گرانقدر، معلمان و آموزگاران پرتلاش و همه فرهنگیان عزیز تبریک عرض می‌نمایم و برای این بزرگواران عرصه تعلیم و تربیت توفیقات روز افزون در سایه الطاف امام مهربانی‌ها مسالت دارم.

انتهای پیام// ف.غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.