دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۲ درصد از داوطلبان شورای اسلامی شهر‌های استان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فتاح محمدی دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۲درصد از داوطلبان شورا‌های شهر‌های استان معادل ۶۳۷ تن در هیات‌ های نظارت شهرستانی تایید صلاحیت شده اند.

 
محمدی افزود: از مجموع ۶۹۳ تن داوطلب شورا‌های اسلامی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد صلاحیت ۶۳۷ در هیات‌ های نظارت شهرستانی تایید و صلاحیت ۵۶ تن از داوطلبان احراز نشد.
 
او با بیان اینکه داوطلبان احراز صلاحیت نشده سه روز فرصت حق اعتراض دارند اضافه کرد: داوطلبانی که نسبت به نتایج تایید صلاحیت‌ ها اعتراض کرده اند مستندات آنان در هیات استانی دوباره بررسی می‌شود.
 
محمدی با بیان اینکه هیات نظارت استانی تا بیست و دوم اردیبهشت فرصت دارد پس از بررسی مستندات داوطلبان رد صلاحیت شده نتایج را به آنان اعلام کنند گفت:  در مرحله اجرایی رسیدگی به تایید صلاحیت‌های داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان نیز ۱۴ داوطلب رد صلاحیت شده بودند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تایید صلاحیت شدگان برای ۹۱ کرسی در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می‌کنند افزود: بیست و هشتم خرداد امسال همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می‌شود.
انتهای/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.