مولائی گفت: شهرستان زرندیه پایلوت احیاء زمین‌های موقوفه‌ای در راستای تولید و اشتغال انتخاب شد.

مولائی مدیرکل تحول نظارت و برنامه ریزی سازمان اوقاف وامورخیریه کشور در سفر به شهرستان زرندیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این شهرستان بعنوان طرح پایلوت ایجاد نواحی صنعتی و کشاورزی در راستای احیاء زمین‌های موقوفه‌ای در کشور در جهت تولید و اشتغال انتخاب شد.

مولائی افزود: طرح امکان سنجی ایجاد نواحی صنعتی در زمین‌های موقوفه سراسر کشور با محوریت روستا‌ها با تدبیر آقای خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و معاونت بهره وری اقتصادی و اداره کل برنامه ریزی و نظارت این، در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

او اضافه کرد: منظور از اینکار افزایش بهره وری موقوفات و ایجاد رونق اقتصادی در مناطق مختلف کشور و همچنین اشتغالزایی در مناطق روستایی است.

مدیرکل تحول سازمان اوقاف کشور بیان کرد: در این راستا مطالعه پیرامون امکان سنجی ایجاد نواحی صنعتی در زمین‌های موقوفه واقع در مجاورت شهر‌ها و روستا‌های موقوفه انجام شده است.

او ادامه داد: در همین زمینه استان مرکزی و شهرستان زرندیه بعنوان یکی از استان‌های مستعد کشور در زمینه کشاورزی و صنعت، پایلوت برای انجام این طرح انتخاب شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.