رییس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و پوشش‌های ترافیکی برگزاری مراسم شب‌های قدر در محل‌های تعیین شده از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبات این ستاد همه هیئت‌ها، مساجد، تکایا و برگزارکنندگان مراسم در سطح استان تنها مجاز به برگزاری دو ساعت مراسم احیا هستند.

او افزود: بر این اساس از ساعت ۲۰ در شب‌های قدر تا پایان مراسم توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های اعمال شده در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و …اجرا خواهد شد، ادامه داد: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل در‌های ورودی و پیاده‌رو‌های گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده ممنوع است.

او با بیان اینکه پارکینگ کنار ضلع شرقی گلستان شهدا و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است، ادامه داد: شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های در نظر گرفته شده خودداری کنند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه با توجه به حضور حداکثری نیرو‌های پلیس راهور استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده درخواست داریم شهروندان برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهور در سطح استان داشته باشند، اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده، در شب‌های قدر پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا بی‌نظمی ترافیکی در خیابان‌های شهر برای پارک غیر مجاز خودرو را شاهد نباشیم.

او با بیان اینکه در شب‌های قدر ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد اعمال نمی‌شود، افزود: همچنین در این شب‌ها توقف وسایل نقلیه در حاشیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار