شرکت توزیع برق البرز در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست تا استفاده غیرمجاز از ماینر‌ها را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شرکت توزیع برق البرز در اطلاعیه‌ای گفت: با آغاز فصل گرما و افزایش میزان مصرف برق در کشور و لزوم استفاده از وسایل سرمایشی و کمبود برق ناشی از کاهش تولید نیروگاه های برق-آبی کشور، به اطلاع می رساند استفاده غیرمجاز از دستگاه های تولید ارزدیجیتال خسارت بسیار زیادی را به شبکه برق وارد خواهد کرد و باعث آسیب رسانی به تاسیسات و لوازم برقی مشترکان می شود که این امر منجر به نارضایتی و قطعی برق ناشی از کمبود خواهد شد.

بنابراین از مردم شریف البرز درخواست می شود در صورت مشاهده موارد غیرقانونی دستگاه های ارز دیجیتال مراتب را از طریق پل ارتباطی زیر گزارش کنند.

شماره تلفن: ۳۳۱۲۱ کلید ۵

ضمن این که هویت گزارش دهنده محفوظ خواهد ماند، مطابق دستورالعمل ابلاغی به آنان پاداش نیز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی نصیری
۰۰:۲۰ ۲۷ تير ۱۴۰۱
با سلام.من چند ماه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز داخل یه نیروگاه به اسم نیروگاه پویای سبز با مدیریت سعید زارع کار میکردم که کار نیروگاه تولید برق از گاز بود و پروانه بهره‌برداری نیروگاه به اسم گرید آب مقطر صنعتی بود ولی بعد از چند ماه متوجه شدم که برق تولیدی به سوله های کنار نیروگاه انتقال داده میشود برای تولید ارز دیجیتال و محل نگهداری ماینرهای غیر مجاز به تعداد ۵۰۰ ماینر و... وقتی به صورت ناخواسته موضوع رو متوجه شدم از نیروگاه اخراج شدم و حقوق و مزایای چند ماه آخر من رو هم ندادن.الان نمیدونم چه جوری میشه پیگیری کنم