مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت:با توجه به کاهش محسوس بارندگی ها در کشور اعمال برخی محدودیت ها دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شاهین عباس زاده، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: بعد از دو دوره عدم پرداخت هزینه برق مصرفی مشترکان، اخطار قطع برق در ۷۲ ساعت داده می‌شود مشترکانی که هزینه مصرفی برق خود را بعد از اخطار قطع برق به موقع پرداخت نکنند برق آن‌ها قطع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز با اشاره به طرح برق امید گفت: در این طرح مشترکان به سه دسته مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند، برای هر دسته متناسب با منطقه جغرافیایی، الگوی مصرف برق تعیین می‌شود.

او گفت: بر اساس طرح برق امید  اگر مشترکان خانگی در فصول گرم سال در هر ماه کمتر از ۱۰۰ کیلووات و در فصول سرد هم در هر ماه کمتر از ۸۰ کیلو وات برق مصرف کنند، از پرداخت نرخ برق معاف می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز با اشاره به احتمال اعمال محدودیت در مصرف برق در تابستان امسال گفت: با توجه به کاهش محسوس بارندگی در سال جاری و تاکید بر این که بخشی از انرژی برق استان از منابع آبی تامین می‌شود، احتمال اعمال برخی محدودیت در تابستان امسال مثل سال‌های گذشته دور از انتظار نیست.

او افزود:  در این شرایط از مشترکان درخواست می‌کنم در مصرف انرژی صرفه جویی کنند تا تابستان امسال را هم بدون مشکل پشت سربگذرانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیض برق ، انشعاب برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.