دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت : باند سه نفره سارقان منازل روانسر که غیر بومی بودند، پس از دستگیری و انجام تحقیقات و صدور قرار تامین کیفری متناسب، روانه زندان شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت : سارقان در حین سرقت از منزل یکی از شهروندان روانسری و با اطلاع به موقع مردم و حضور نیروی انتظامی شناسایی و پس از تعقیب و گریز در حومه شهر روانسر دستگیر شدند.

او گفت : سارقان در مجموع به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند که پنج مورد از سرقت‌ها مربوط به منازل شهروندان در روانسر بوده است.

دادستان روانسر افزود: با توجه به سرقت‌های صورت گرفته چند وقت اخیر در شهر و بازتاب آن، نیروی انتظامی مکلف است که بیش از پیش و با جدیت بیشتر مقوله پیشگیری از سرقت را دنبال کند.

الماسی افزود: پیشگیری از سرقت یک مقوله جمعی است که متاسفانه همکاری لازم در این مقوله صورت نمی‌گیرد.

او ادامه داد: در راستای پیشگیری از سرقت ۳۵ روستای آسیب پذیر شهرستان شناسایی و مقرر شد با همکاری دهیاران و بخشداری، در این روستا‌ها دوربین مداربسته نصب شود.

دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت: طرح پیشگیری از سرقت در شهر روانسر تدوین شده و بنابراین لازم است که حداقل ۱۵ تیم مراقبتی و گشتی در شهر همزمان و در کنار نیروی انتظامی به مراقبت بپردازند.

الماسی گفت: با توجه به هزینه‌های مالی اجرای طرح، این اقدام نیازمند مشارکت اجتماعی شهروندان، کسبه و اصناف است و تا زمانی که شهروندان حمایت‌های لازم را انجام ندهند به طور قطع طرح به مرحله اجرا نخواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.