نماینده ایران در رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو در المپیک توکیو ۲۰۲۱ درباره روند تمرینات تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

یلدا ولی‌نژاد ملی پوش تکواندوی کشورمان و دارنده مدال طلای المپیک جوانان آرژانتین در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو بیان کرد:  به دلیل شیوع ویروس کرونا در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، اما از فدراسیون تکواندو تشکر می‌کنم که این موقعیت را در اختیار ما گذاشت  تا بتوانیم به خوبی تمرین کنیم و برای مسابقات آماده شویم.

او درباره تمرینات تیم ملی تکواندو عنوان کرد: ما همچنان در اردوی تیم ملی هستیم و  برای مسابقات آسیایی آماده می‌شویم. همچنان تمرینات  زیر نظر سرمربی تیم ملی انجام می‌شود. من اولین بار است که در مسابقات تیمی شرکت می‌کنم و از مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی ممنونم که به من  اعتماد کرد. امیدوارم بتونم جواب اعتماد او را در المپیک توکیو بدهم و بهترین عملکرد خودم را در این مسابقات داشته باشم. تلاش می‌کنیم تا در این مسابقات اول شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

ولی نژاد در مورد احتمال لغو رقابت های المپیک توکیو اظهار کرد: ما تمرینات خود را به صورت جدی انجام می‌دهیم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم. امیدوارم این مسابقات برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار