قهرمان تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان در خصوص شرایطش در این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

میلاد بیگی قهرمان تکواندوی جهان و دارنده مدال برنز المپیک ریو در گفت‌وگو با   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرینات تیم ملی جمهوری آذربایجان عنوان کرد: تمریناتمان به صورت منظم پیش می‌رود و رقبا را در فاصله ۱۰۰ روز مانده به المپیک به خوبی آنالیز کرده ایم و بررسی آن‌ها به زودی تمام می‌شود تا با آمادگی کامل به المپیک توکیو اعزام شویم.  

بیگی در خصوص  اختلاف خودش با رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی این کشور بیان کرد:  با کادر فنی تیم ملی تکواندوی آذربایجان رابطه خوبی دارم و  مشکل خاصی بین ما نیست و بابت این اتفاق خدا را شکر می‌کنم.

قهرمان تکواندوی جهان در مورد اخبار ضد و نقیض لغو المپیک ۲۰۲۱ اظهار کرد: در خصوص لغو المپیک اخیرا اخباری منتشر شده است، اما توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد این مسابقات برگزار می‌شود و کشور‌های پیشرفته هم از برگزاری این مسابقات حمایت کردند. این کشور‌ها می‌خواهند با وجود شروع موج جدید شیوع ویروس کرونا این مسابقات را به نماد مبارزه با این ویروس منحوس تبدیل کنند. امیدوارم این مسابقات برگزار شود، چون برای همه ورزشکاران مفید است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار