مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از ثبت ۱۲۰۰ مسئله در مهرواره «محله همدل» استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی گفت: با مشارکت مردم تا کنون ۱۲۰۰ مسئله در طرح محله همدل در استان به ثبت رسیده و از این حیث استان فارس مقام اول را در کشور دارا است.

او با بیان اینکه طرح مهرواره محله همدل چند روز از ماه مبارک رمضان شروع شد و روند ثبت نام این برنامه تا عید سعید فطر ادامه دارد، افزود: شهروندان برای ثبت نام و درج مشکلات و مسئله‌های محله خود می‌توانند به آدرس سایت به نشانی «www.ham-del.ir» تا تاریخ ۲۰ خردادماه امسال مراجعه کنند.

او در خصوص اهمیت این طرح گفت: این طرح پیرامون مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خانواده، تربیتی، مذهبی، اخلاقی، زنان و حقوقی، همچنین درخواست تهیه لوازم کمک‌آموزشی، تهیه جهیزیه، ارائه خدمات مشاوره، تهیه بسته معیشتی، ایجاد اشتغال خانگی و محله‌ای، آزادسازی زندانیان، تهیه امکانان ورزشی برای جوانان محله و راه‌اندازی کارگاه تولیدی بر اساس زیست بوم فرهنگی در محله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: مردم می‌توانند با مشارکت خود مسائل محله را مطرح و با همیاری امام محله و اهالی برای رفع آن اقدام کنند و نتیجه نهایی آن می‌شود امید آفرینی در اجتماع و ایجاد انگیزه برای همکاری همه مردم در این طرح عظیم که امیدواریم زمانی برسد که بدست مردم و همیاری مسئولان مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار