معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۲۵ بیمار کرونا مثبت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۸ نفر از آن ها نامساعد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۰ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شده است که مجموعا ۱۰۷ بیمار جدید شامل ۲۵ بستری و ۸۲ سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۴۳ مورد از بیرجند، ۲۰ مورد از قاینات، ۱۶ مورد از زیرکوه، ۸ مورد از طبس، ۶ مورد از نهبندان، ۴ مورد از فردوس، ۳ مورد از خوسف، ۲ مورد از درمیان و ۲ مورد از سربیشه بوده است.

 مهدی زاده بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۸۹ نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۸ نفر نامساعد است.

او اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۸۳ بیمار با علائم تنفسی در بخش‌های عفونی بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۷۱ بیمار شامل ۳۳ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

 مهدی زاده عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون  ۱۸هزار و ۵۲۳ بیمار کرونا مثبت بهبود یافته اند و یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۵۳ هزار و ۶۳ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شده که منجر به شناسایی ۱۹ هزار و ۵۳۹ بیمار شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار