دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: کرونا پایان جان ۱۰ نفر دیگر را گرفت تا مجموع جانباختگان این ویروس در استان به ۱۰۳۷ نفر برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز، ۴۸۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده که تست کرونای ۶۸ نفر از آن‌ها مثبت است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد تست کرونا ۸۰ نفر مثبت بود.

دکتر کشمیری عنوان کرد: امروز ۱۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۶ آقا با ۸۹، ۸۲، ۶۵، ۸۲، ۶۶ و ۵۲ سال سن با سابقه بیماری کلیوی، قلبی، ریوی و سرطان و ۴ خانم با ۷۷، ۶۸، ۶۶ و ۶۵ سال سن با سابقه بیماری دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۰ بیمار کرونایی با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا امروز، ۱۰۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۹۷۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

او گفت: روند فوتی در استان به حد ثبات خود نرسیده و روزانه شاهد از دست دادن تعدادی از هم استانی‌های خود هستیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.