کرونا بلای جان ۵ بوشهری دیگر شد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت ۵ فوتی دیگر شمار جانباختگان ویروس کرونا در این استان به ۱۰۲۲ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ، ۴۶۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده که تست کرونا ۶۳ نفر از آن‌ها مثبت قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ نفر از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد تست کرونای ۷۱ نفر مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری عنوان کرد: امروز ۵ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۳ آقا با ۷۹، ۷۷ و ۴۵ سال سن با سابقه بیماری کلیوی، فشار خون و دیابت و ۲ خانم با ۷۸ و ۷۰ سال سن با سابقه بیماری قلبی، تشنج و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۶ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت : از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا به امروز ، ۱۰۲۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر کشمیری عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۲۳۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.