بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان شهرستان بابلسر، زیر پوشش شبکه شاد و فضای آموزشی مجازی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا شفیع زاده سماکوش رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر در نشست خبرنگاری با اصحاب رسانه، گفت: بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان شهرستان بابلسر، زیر پوشش شبکه شاد و فضای آموزشی مجازی قرار دارند.

او افزود: برنامه‌ محور بودن، توسعه عدالت آموزشی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در بخش‌های مختلف آموزشی و تربیتی، استفاده از ظرفیت مجمع خیرین شهرستان، رسیدگی به مطالبات همکاران و تلاش برای رسیدن به جایگاه مطلوب از جمله برنامه‌های ما در آموزش و پرورش شهرستان بابلسر است.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر گفت: در آمد ماهانه آموزش و پرورش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و در سال‌های آینده به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

شفیع زاده با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی دانش آموزان در بابلسر، ۵ متر است، افزود: ۱۹۰۲۵ دانش آموز داریم که زیرنظر ۱۲۶۳ معلم در ۱۳۷ مدرسه دولتی و ۵۶ مدرسه خصوصی این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

او در ادامه ارتقاء کیفیت آموزش، فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مهمترین دغدغه اصلی امروز اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر، اعلام کرد و گفت: ۴ پروژه دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهدی تبار هادی شهر، دبستان پسرانه ۱۲ کلاسه شهید جلال فرجی، دبستان ۶ کلاسه دخترانه زنده یاد سوگند نصرالله نژاد و مدرسه استثنایی خیرساز احمدی، همگی با تامین اعتبار در حال ساخت و فعال هستند که تا سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.